Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Kan man ikke følge vanglig undervisning på dagtid sammen med 17-18 åringer som skal ta allmenn påbygg? MÅ man gå på kveldsskole?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Nei man kan ha vanlig undervisning på vgs sammen med 17-18 åringer =) En jeg gikk på skole med var rett under 30 år. Tror bare at noen synes det er flaut og velger kveldsskole. Selv synes jeg ikke det er noe å være flau over, det viser jo bare at man vil bli ferdig med det man alldri fikk avsluttet. Tror ikke man blir førsteprioritert på skoleplass heller, men man får alltid plass på en eller annen skole
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Takk for svar. Jeg driter i om det er flaut! Jeg vil bare bli ferdig med det, og orker ikke følge kveldsundervisning. Dessuten er det vel slik at man ikke må gå opp i eksamen i så mange fag om jeg ikke tar feil? Man blir trukket opp i eksamen?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Du kan fint ta videreutdanning på VGS, men du har ikke prioritert plass så hvis det er fullt kommer du ikke inn. Jeg gikk selv 1 år på VGS i voksen alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå