Gå til innhold

har dere mye vennepar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min liker seg best hjemme.det blir til at jeg finner på ting med mine venner og hans med hans.han synes det er hlt greit å sitte hjemme og ikke treffe så mange,dette plagde meg ikke så mye i starten,men mere nå,det har blitt litt bedre da.

er det andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har det akkurat sånn..

 

Min trives godt foran dataen og føler seg sosial der.. Jeg trenger å faktisk treffe folk for å få dekt mitt sosiale behov..

Skrevet

Helt enig med sfinx'n, samme her!

Skrevet

Begge deler...

 

Men ofte er også disse venneparene venniner/kamerater av oss fra før og som også fungerer uten at vi møtes som par.

Skrevet

Har ingen feller vennepar. Han holder seg mest hjemme, og jeg savner å bli kjent med nye

Skrevet

vi er på så forskjellige plan med vennene våre, at det blir ikke mye sosialt liv...er fåtall av dme som har barn og de med barn har helt andre prioriteringer enn oss så det funker ikke overhodet...

 

venner som prioriterer festing og drikking tors-lør istedenfor noe med barna er glemmesak for meg....greit nok at man tar seg en fest ol innimellom men ikke hver forbanna helg*mumle*

Skrevet

samme som våres....Ingen av våres venner har fått barn enda,og er ikke så mye interessert i slikt. Med snart 3barn så handler det mest om barn nå for tiden

Skrevet

er egentlig rart at folk velger å forskyve vennskap istedenfor å prøve å gjøre noe med det..men er vel i sånne situasjoner bla man merker hvem som er gode venner og hvem som er "dårlige"......desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...