Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Prøver å finne på noe sprell med jentungen. So far har jeg ikke kommet over noen sydenturer som frister veldig, også er jeg litt skeptisk til å reise så langt med henne alene. Kiel-ferga har vi tatt før, og hun STORKOSA seg!! Hun snakker om det enda, det er 1 1/2 år siden. Her om dagen så vi båten og hun spurte om vi kunne kjøre igjen. Greia er at vi var der første uka i januar sist, og da var det så og si ingen der... hørte det var 500 stk på vei tilbake fra kiel. Og det er jo så å si ingen, med den størrelsen på den båten der... Men om det pleier å være tjoka fullt så tror jeg vi dropper det!
Mor Løvehjerte Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Har aldri tatt ferga mellom Oslo og Kiel, men ofte fra Gõteborg for mange år siden og alltid i juli. Da var båten alltid stappfull. Mange som velger å komme seg videre på bilferie i Europa fra Kiel, men som starter med fergetur til Kiel. Var i hvert fall den gangen billigere fra Gõteborg enn Oslo, så det var derfor vi alltid dro derfra. Men ring fergeselskapet og forhør deg, du. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Snakka med jentungen på tlf (hu er hos pappaen) og hu var bare såååååå klar for å kjøre den igjen, så jeg bestillte jeg
Mor Løvehjerte Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Det er vel ikke så mange ungdommer som er på grøftefylla da kanskje. Tipper det er mest barnefamilier. God tur! Hiv o' hoi!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Nei, får satse på at det ikke er det! Hadde det bare helt kanonflott sist, så jeg gleder meg ) Ikke fordi selve turen er så fantastisk, men fordi jenta storkoser seg der )
Glajenta ♥ Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har tatt Kiel-ferga i slutten av juli og da var det sånn ca full båt. (Har også tatt den i januar med 200 passasjerer, og det var jo helt tomt! Kunne gå ned hele handlegata uten å møte noen! ). Eneste stedet du merker at det er fullt, er i innsjekkinga. Der er det kaos! Båten er så svær, så det føltes ikke sånn overfylt synes jeg. Jeg vet ikke hvor gammel jenta di er, men det er Captain Kid show og masse ekstra for barna i ferie-tiden ) Kos dere! Blir helt sikkert topp!
Mor Løvehjerte Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Er hun gammel? Det var i grunnen et godt tips for alenetur med vesla om noen år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå