signe maten Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Har mistet bruksanvisningen (borte i flyttelasset) til vaskemaskina vår. Skikkelig irriterende å ikke vite hva symbolene står for. Selvfølgelig kjenner jeg ingen med samme vaskemaskin! Har du bruksanvisninga til matsui vaskemaskin? (mwm1400n) Og kunne du kanskje tenkt deg å scanne den til meg og sende på e-post?
Snakkelittmeddeg Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 http://no.diplodocs.com/brukerveiledning-instruksjon-brukerhandbok-brugsanvisning/MATSUI/MAT%20120MR-_W om du trykker på last ned den komplette bruksanvisningen på høyre side kommer det til en maskin med 1200 omdreininger men går ut i fra det er de samme symbolene på alle maskiner? Om ikke så kan jeg ikke hjelpe noe mer
Snakkelittmeddeg Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Feil link Men googler du bruksanvisning så skal du få opp en side der du kan søke.. jeg har ikke mulighet til å lete mer nå
signe maten Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 Ja, jeg har vært der inne tidligere - men finner ikke noen på vaskemaskiner. For jeg tenkte også at det var samme symboler og sånn - men det kommer opp på alle at det ikke er tilgjengelig bruksanvisning på mitt språk.. Men takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå