<3A&A<3 Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har de siste ukene vært flink med spisinga og treninga,men har såå lyst til å kose meg i dag,men har egentlig ikke lyst til å dra'n helt ut... Er egentlig sjokoholiker,men har ikke spist det på nesten 3 uker og er litt redd for å bli litt "hekta" igjen...Hvordan klare å begrense det? Hva kan jeg spise? Har liksom ikke lyst på vingummi/lakris,og skal heller ikke spise potetgull,og sjokolade er det jo så mye kalorier i...Hmm,ikke lett assa...
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Fenalår. Tørrfisk. Oliven. Grønnsaker kuttet i strimler (agurk, paprika, kålrabi, gulrot). Frukt som punkt over. Nøtter. Spørs litt hva du liker. Spørs hva slags diett du følger. Et alternativ til sjokolade som ikke er sjokolade er vel ikke så lett å komme på. Men høres ut som du har vært flink så et oppmuntrene klapp på skuldra skal du få, kalorifritt og greier 8-)
Rampongi Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Kulerunn har jo mange fine tips, men her er det også noen snaskerier. http://www.kk.no/340174/guide-til-sunnere-godteri Du har vært flink synes jeg. Tre uker uten sjokis er nesten en drøm for meg..
HTC Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Grønnsaker med dip. Lag dip av krydder og kesam. Gjerne ferdig krydderblanding som egentlig er til potetchips-dip. Har sett noen spise Kesam (eller var det noe som lignet?) med funlight saft oppi, det skulle visst være kjempegodt. Noen som har prøvd dette og kan gi meg eksakt svar på hva man egentlig brukte? Var det Kesam eller noe annet og hvilken funlightsaft er best og hvor mye har man oppi?
Gjest datatyven Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Poppcorn :-) Fullt av proteiner, så kan du poppe i olivenolje som er sunt fett!
HTC Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Proteiner i popcorn? Trodde det var karbohydrater jeg? Må sjekke
HTC Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 100g micropoppcorn inneholder: 430 kcal Protein 9,5 g Karbohydrater 52 g Fett 20 g
jordbærsjokolade Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Jeg pleier å krydre en-to hvertetortoillaer med taco krydder (sånn på glass), eller med et annet godt krydder med salt, så steker jeg de i ovnen til de er sprø (250 grader, ca 3 min). Også spiser jeg det som chips med salsa uten sukker. Nydelig:) Lefsene må pensles med vann før an ta på krydder slik at det sitter. Ca 120 kcal pr lefse
Abracadabra Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 stemmer i på grønnsaker og dip! gulrot, kålrot, blomkål, selleri...også tortilla- eller holiday-dipmix blandet med kesam. aaaahhh tennene løper i vann flink du er! jeg forsøker å holde meg unna snacks jeg også, med varierende hell. mannen min er blitt kjempepop på jobben for jeg sender alt snopet i huset med ham, haha!
lille sprelle Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 En nutrilettbar med den smaken du helst vil ha.
Studine mevik Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Hvis du er ute etter noe som er søtt men fortsatt sunnere enn snop så er frukt med vaniljekesam veldig godt. Nå er det melon-sesong, så anbefaler meloner av alle slag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå