Monajenten Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg vet jeg er "sent ute" men jeg begynte på denne boken på tirsdag kveld. Dagen etter la jeg meg på sengen etter at ungene var lagt og leste i fire timer til jeg hadde lest ut boken. Det tror jeg aldri har skjedd før. For en bok. Jeg visste jo hva som kom til å skje, men jeg var helt satt ut etterpå, tårene kom nesten og jeg måtte bare legge meg. For en sterk, sterk bok, og for en sterk mamma som har skrevet den. Jeg føler meg helt overveldet men samtidig tom. Har rett og slett ikke ord. Til deres om er like treg som meg og enda ikke har lest den - gjør det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Ja det er en forferdelig sterk bok! Blir bare tristere og tristere dess lenger uti boken man kommer og da man skjønner det at nå er det slutten ! herregud som jeg gråt da jeg leste den boka!!! :'( anbefales til alle!!
Miss Fix Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Enig! Boka er helt fantastisk.. Glad jeg hadde lest den før jeg fikk barn, ellers hadde jeg sikkert grått den dag i dag (og det er 2 år siden jeg leste den..hehe) Helt fantastisk bok!
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Den er fantastisk... Sterke, sterke mammaen som har skrevet en så vakker bok.,
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 kremt..joda er flere enn deg som er treg Takk for boktips!! Har egentlig aldri vært glad i å lese bøker før det siste halvåret,så har du flere tips så tar jeg de gjerne i mot Hva handler den om i grove trekk??
Aliena Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Fantastisk bok. For en sterk og fantastisk mor! For meg som jobber med dette, var det utrolig lærerikt å lese fra en mors synspunkt.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 Helt enig. Den sterkeste boka jeg har lest. Ingen bøker har noensinne rørt meg mer. Det handler om en mor som skriver om sin kreftsyke datter og hvordan hun opplever situasjonen rundt det hele.
lille sprelle Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 ja - flott bok - jeg hørte den som lydbok - blir minst like sterk da - for da kan man ikke lese litt fortere innimellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå