Gå til innhold

Tror ikke samboer vil ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere høygravide som har slike menn?

Jeg har sagt til han noen dager nå at nå må vi snart ha sex så vi kanskje får i gang fødselen ;) Vi har ikke hatt sex på flere mnd!

Han ler det bare bort.. Eller, ikke ler... Humrer det bort, så blir det ikke mer prat om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange menn som mister sexlysten etterhvert som magen vokser. De føler som oftest at de har "tilskuer", eller er redd for å skade babyen, sette i gang fødselen.

Mannen min ville ikke ha sex fra halvgått svangerskap. Han har også vært tilbakeholden etter fødsel, fordi han er redd for at babyen skal våkne og avbryte oss midt i akten. Det er jo ingen big deal, men litt kjedelig er det jo.

En får bare akseptere. Ikke stress med det hvertfall da får du det bare verre selv. La han få bruke tid på å få lyst igjen.

Skrevet

Vi har ikke hatt mye sex i svangerskapet...

Er sikkert minst 4 mnd siden sist, muligens lengre.

Har ikke snakket så mye om det, men han synes ikke noe om det. Er redd for babyen, at jeg skal få vondt og slik.

Kjipt ja, men sånn er det. Hans følelser må også respekteres.

Skrevet

Den gang jeg var høygravid, ville ikke mannen ha sex dersom det var for å få i gang fødselen, men om det var sex for sexens skyld var det ikke noe problem. Det samme var det med eggløsning og babylaging.

Han er veldig glad i sex for sexens skyld, men dersom det har et annet formål mister han rett og slett lysten. Tror han føler seg litt presset da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...