Gå til innhold

Anbefaling reisetrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I jungelen av reisetriller og paraplytriller er det umulig å vite hva som er bra og ikke bra! Spør derfor dere, jenter! Hvilken anbefaler dere/anbefaler ikke?

Viktig for oss er:

- lett og liten

- god å trille også på litt ulendt terreng

- god å sove i

- kan brukes lenge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt me4 Coperhagen tror eg den het og er fornøyd med den=) Den er veldig lik Carena Easy vognen da=)

Skrevet

Jeg har ingen tips etter dine kriterier, men jeg har flere venninner som er veldig misfornøyd med Maclaren Techno XT.

Skrevet

Xbaby har mange gode reisetriller...Har selv Slapi trillen.

www.no1barnevogn.no

Skrevet

Babyjogger city mini

www.babyjogger.com

Fåes også med frontbøyle. Koster 2999 på Barnas Hus.

Den er genial rett og slett.

Ikke av de minste sammenlagt, men er omtrent på størrelse med TFK Buggster (som også er en god vogn)

Skrevet

jeg har kjøpt denne, og er kjempefornøyd! full liggestilling, liten sammenlagt, passer til maxi-cosi setet vårt...usikker på om den er noe i ulendt terreng, det tror jeg kanskje ikke...men jeg kjøpte den fordi vi ble frastjålet zapp'en, og jeg synes ikke zappen var SÅ god at jeg ville kjøpe ny, så da ble det denne, og jeg digger den. :)

lykke til, det er som du sier en jungel :)

Skrevet

Maclaren Techno XLT

Denne modellen er ikke spesielt liten da, heller stor. God å trille, litt høy dersom dere er lave. Full liggestilling dersom det betyr noe.

Ikke den beste i ulendt terreng, men vi kvier oss ikke for å ta den på tur i skogen på ok veier.

Poden sover veldig godt i den.

Vanskelig å komme til nett under når ryggen er lagt ned.

God kvalitet, har brukt den mye hjemme og på flere reiser. Ikke hatt noen problemer(hatt den ca 2 år).

Skrevet

Carena Easy er vi ihvertfall super fornøyd med. Kjøpte den til storebror, å bruker den nå til lillesøster (2år etter).

Den er/har:

veldig lett/god å trille, også på grusvei, jordstier o.l.

lett å legge sammen

har tilnærmet full liggestilling

lett å legge ned/ta opp ryggen

stor handle kurv

når ungen sover, så ligger den god beskyttet liksom "inni" skjermen

Passer fortsatt til storebror på snart 3 år :)

Skrevet

TFK bugster er god.

God å trille, god å sove i, lang i ryggen syns vi. Han som snart blir 4 får såvidt plass enda om det er krise (han slutta med vogn for lenge siden altså). Lett å legge sammen, lett, blir liten, kan ta av hjula. Bedre hjul enn en del andre reisetriller.

Eneste minus er vel prisen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...