Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg venter middagsgjester ikveld, og tenkte jeg skulle kjøpe ei flaske vin. Nå driver pappaen å mekker på bilen, og jeg må ta med dtteren vår på butikken, kan jeg ta henne med på polet? eller blir folk å se veldig rart på meg?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Det må du ikke gjøre. Synet av vinflasker, konjakk og likør kommer til å etse seg inn i babyens netthinne for evig og alltid!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Hvorfor skulle de se rart på deg?? For det første er det jo ikke sikkert vinen er til deg selv og for det andre så kan de ikke vite om du ammer eller ikke!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 hehe, nei jeg er sikkrt paranoid, men da jeg var gravid var det ei av betjeningen som påpekte at det var alkohol i vinen jeg kjøpte. (gave til ei venninne) tenkte jeg at det var sikkert like dumt å ta med baby som å gå dit gravid. hi
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 Herrefred!!!! Enkelte dib damer burde ha vært beskytta mot seg selv. Er du redd for at noen skal ringe barnevernet eller??? Merklig at du i det hele tatt tør og drikke vin selv om du er blitt mor...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #7 Skrevet 3. juli 2010 nei, babyen din kommer til å bli alkis hvis du gjør det!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Nei hvorfor i alle dager skulle det være et problem. Og dessuten, dersom noen ser rart på deg, spiller det noe rolle? Verden er stor, hva er sjansen for at du møte den personen igjen, og at h*n vil huske deg? Dra på polet, du
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 hvorfor skulle noen se rart på deg? da er det isåfall de som er litt rare. Er det liksom slik nå at man ikke har lov å drikke litt alkohol etter at man har blitt foreldre. Nei, jeg tviler på at noen reagerer på at man tar med seg en baby på polet.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Hvis noen kommer med en kommentar føler du deg nok dum, men du velger selv om du må på polet eller ikke. Jeg ville f.eks. heller kjøpt en flaske Mozell... eller de har jo cider med alkohol i på vanlig butikk. Skal du gå rundt med barnevogn på polet?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Mange av dere er unødvendig slemme her, syns jeg. Jeg skjønner godt at HI "gruer" seg. Ingen ser rart på deg hvis du kommer på polet med barnevogn! Og hvis de gjør det - så la dem bare stirre Jeg er alenemor og må nødvendigvis ta med småen på polet hvis jeg skal ha noe. Jeg har aldri opplevd at det er ubehagelig. Kos deg i kveld
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Jeg skjønner tankegangen din, men ærlig talt; ville du selv dømt noen som gikk med barnevogn på polet? Det ville i alle fall ikke jeg (med mindre de var synlig beruset, og da ville de uansett ikke fått kjøpt noe), og jeg håper da folk generelt har mer mellom ørene enn at de gjør det.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #13 Skrevet 3. juli 2010 Skjønner forsåvidt tankegangen din, jeg følte meg alltid litt teit når jeg var på polet når jeg var gravid (om jeg skulle kjøpe noe til mannen eller annet). Nå som babyene er ute har jeg derimot ikke noe problem med å gå på polet med de ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #14 Skrevet 3. juli 2010 jeg , babyen min og min mor var på polet i stad fordi min mor skulle ha vin, da kjøpte jeg noen flasker til vinstativet mitt.. hvorfor skulle jeg ha dårlig samvitighet for det..? så lenge du ikke dukker opp hver uke med vogn, tror jeg ingen bryr seg...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #15 Skrevet 3. juli 2010 Jeg hadde med barna mine som da var 1 og 3 på butikken en gang jeg skulle ut (ikke polet, men alkohol er alkohol). Handlevogna mi inneholdt følgende: 4 cider 2 rusbrus chips brus til blandevann Og en pakke bleier! Hehe, sånn blir det av og til:) Får ikke håpe det stod noen gamle damer og skulte på meg bak i køen..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #16 Skrevet 3. juli 2010 skjønner tanke gangen til HI jeg...selv om jeg ikke hadde brydd meg veldig om dette selv...er vel ikke så vanlig å drikke i graviditeten får jeg håpe..at folk ikke tenker seg at det ikke er til deg selv..sigaretter derimot DET syns faktisk det er mer ubehagelig å kjøpe til sambo der jeg står med godt synlig mage! får lyst å si til den bak at nei det er ikke til meg for føler folk ser stygt på meg!.for alle vet jo at det er alt for mange som røyker når gravid...men polet det plager ikke meg... men heldigvis tar ikke babyen i magen skade av hva andre måtte tro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå