Rottegift Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har en Emmaljunga Edge, og man må jo omtrent være vektløfter for å få den inn og ut av bilen.. Har lyst på en ny og lettere sportsvogn, og lurer på om Emmaljunga Scooter 2.0 kan være noe. Dere som har den, er dere fornøyde? Jenta mi er 8 mnd nå. Er det noe å spare på å kjøpe den i Sverige? (Östersund hvis det blir aktuellt..)
soleia Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Har den ikkje sjølv enno, men har høyrt mykje bra om den. Har kikka på sportsvogn i to butikkar, og i begge to hadde ekspeditøren scooter 2.0 vogna sjølv. Her kan du lese erfaringar på barnevognguiden. Merk at 2010 utgåva har fått ein del forbetringar, så ville ikkje gått for brukt vogn. http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-scooter.html
lille_mille Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har denne vogna. Jeg er veldig fornøyd med den. Nå er snuppa mi blitt 2år da, og vi har kjøpt den som siste vogn + at vi kan bruke den hvis vi får en til. Men jeg ville ikke brukt den til en liten baby på 6mnd. For da ville jeg hatt en vogn jeg kunne ha vendt mot meg. Men trillekomfort osv er bra, den er lang og romslig. Lett og legge sammen og den tar liten plass. Det eneste er som sagt at man ikke kan snu ungen mot seg og så liker jeg bedre svingbare hjul Men absolutt et godt kjøp.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Vi har Scooter 2.0 og er kjempefornøyd=) Bruker den både til 3åringen og 1,5åringen. Samme som din situasjon, vi var lei av den store,tunge simo-vognen, og trengte bare en enkel og ikke så dyr sportsvogn=) Det er KUN en negativ ting med den, og det er det at man ikke kan snu sittedelen. (noe som egentlig var et kriterie for meg...) Men den er så fin, lett og praktisk at det tenker jeg ikke på lengre! *LØP OG KJØP* ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå