Rottegift Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Er det gøy? Hvilke produkter har dere fått teste? Hvor mye får dere tilsendt av hvert produkt?
malin85 Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Jeg er der og min første pakke ligger på posten og jeg skal hente den i dag. Jeg skal nå teste natusan baby oil og ett annet produkt fra natusan. Er ikke helt sikkert hvor mye som er med i pakken, men vet att jeg får en hel flaske av hver av de to produktene jeg skal prøve og en del små prøver til og gi bort til venner når jeg buzzer.
Tante Gustava Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Var med i min første kampanje når det var noe kaffe. Fikk masse.... Skal nå være med i kampanje om Natunes barnemat. Har ikke fått pakken enda, så vet ikke hvor mye som kommer. Håper det kommer endel, har mange venner som nok ville satt pris på å få prøve!
Rottegift Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2010 Jeg skal være med i en kampanje for Drikki fra Nestle.. Er spent på hva som kommer HI
mamma 06&09 Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Det er kjempegøy!! Jeg har testet: Idun Ketchup,Pedigree Better By Nature, Lovefilm, Dr.Greve barneshampo og leave in balsam og Nestle Drikki. Mannen har testet: Idun Ketchup, Pedigree Better by Nature, Axe deodorant, Nestle drikki og en barberhøvel (Var rimelig fornøyd med å få seg ny barberhøvel til flere hundre kroner ).. Får masse flotte produkter selv og masse prøver du kan gi bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå