Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Hei. Min nabo har downs syndrom. Hun ville at jeg skulle skrive i minneboken hennes i dag. Noen som har gode forslag til et koselig minne, dikt eller vers jeg kan skrive? Ønsker helst noe originalt - annet enn typen "roser er røde..."
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Jeg ønsker deg lykke Jeg ønsker deg hell Jeg ønsker deg solskinn fra morgen til kveld
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Skrevet 3. juli 2010 Denne synes jeg er fin, ellers finnes det mange fine barnesanger du kan velge et vers fra. Liten? Jeg? Langt i fra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er du større enn deg selv kansje? av Inger Hagerup
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Som en jente kjekk og grei, vil jeg alltid minnes deg, full av godhet full av smil, hyggelig jente uten tvil.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Dette diktet liker jeg og:-) Det heter forøvrig 'Mauren'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå