Gå til innhold

Hjelpes, litt ekkelt:S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare høre om noen av dere har vært borti dette,

Har fått en kul ved bikinikanten,den er så vond kjempe hoven. Ser betent ut,den har blitt verre de siste dagene,nå er det vondt å ha på undertøy og sitte.

Lurer på å ringe opp på legevakta å få tømt den. Meen det er litt skummelt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger den på utsiden liksom så det kanskje kan være en betent hårsekk? Da hadde jeg prøvd å ordne selv. Fått ut det som var å renset godt. Ligger den langt under huden hadde jeg tatt en tur til legen! Lykke til!

Skrevet

Den ligger på innsiden,eller du ser bittelitt på utsiden. Men på innersiden er den stooor. Men den forandrer størelse hele tiden merkelig :S

Skrevet

Siden den forandrer seg hadde jeg tatt kontakt med lege!

Skrevet

Okei,tusen takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...