Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 3. juli 2010 #1 Skrevet 3. juli 2010 Må bare høre om noen av dere har vært borti dette, Har fått en kul ved bikinikanten,den er så vond kjempe hoven. Ser betent ut,den har blitt verre de siste dagene,nå er det vondt å ha på undertøy og sitte. Lurer på å ringe opp på legevakta å få tømt den. Meen det er litt skummelt
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 3. juli 2010 #2 Skrevet 3. juli 2010 Ligger den på utsiden liksom så det kanskje kan være en betent hårsekk? Da hadde jeg prøvd å ordne selv. Fått ut det som var å renset godt. Ligger den langt under huden hadde jeg tatt en tur til legen! Lykke til!
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2010 Den ligger på innsiden,eller du ser bittelitt på utsiden. Men på innersiden er den stooor. Men den forandrer størelse hele tiden merkelig :S
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 3. juli 2010 #4 Skrevet 3. juli 2010 Siden den forandrer seg hadde jeg tatt kontakt med lege!
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2010 Okei,tusen takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå