Gå til innhold

Noen som er sammen med brannmenn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sååå fascinert av dem. De er så deilige alle sammen, uansett om de er 25 eller 55, jeg har liksom en ting for brannmenn! Og bilene deres. Med alt utstyret:P

Kjenner selv ingen av dem så bare lurer på om noen av dere er sammen med evnt. har vært? Hvordan var de som kjæreste, far, elsker?

Hoho, mangt man kan finne på å skrive om i nattetimene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.. Ja, de er så sexy! :) Jeg jobber selv som innsatspersonell og en gang var jeg og en kvinnelig kollega på vakt da vi var på et skadested med mange brannmenn. Jeg klarte ikke å holde meg og måtte bare si til kollegaen min, "dette er utrolig upassende i denne situasjonene, men sjekk ut han brannmannen der!" Og hun var så enig. He, he... De blir liksom så ekstre maskulin og autoritær... Men når det er sagt er jeg lykkelig sammen med en maskinist da, så kan ikke svare på spørsmålene dine :)

Skrevet

Jeg og har liksom en ting ang brannmenn, og jeg har vært heldig og funnet en:-) Min er fantastisk! Selvfølgelig...hehe...

Super kjæreste og elsker, og en flott far (barna er ikke mine, men det er jo underordnet da).

Får helt dilla bare jeg tenker på ham i uniform...hihi...

Jeg kjenner også flere brannmenn, men det er kun 'min' som får meg mo i knærne, selv om jeg titter ekstra bare en brannbil kjører forbi. Merkelig det der. Jeg kjenner flere som digger brannmenn. Hvorfor er det nettopp dem, liksom?!

Skrevet

Menn i uniform nam nam! Min mann er tidligere politimann, han fikk beholde alle uniformene:):):):):)

Skrevet

mannen min er "bare" røykdykker, å de klærne finnes ikke sexy:-p

Skrevet

Hei! :)

Jeg er forlovet med en brannmann og er i grunn veldig fornøyd med det, tihi. Han er en "typisk" brannmann, og kroppen hans var vel det første jeg falt for da jeg først så han.

-A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...