Gå til innhold

Sofa dilemma. Hva hadde DU gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 10.000 kroner å kjøpe meg en ny sofa for.

Sofaen jeg er forelsket i har de ikke inne og får de ikke inn før i NOVEMBER! :'-(

Det finnes en annen sofa, som er helt ok, 2000 kroner billigere og den kan jeg få med meg i morgen allerede! Hva hadde du gjort? Ventet på favoritten eller kjøpt nr2 i morgen?

Hva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et ok alternativ i ventetiden? Hvis du har det ville jeg ventet på favorittsofaen

Skrevet

De har ikke mulighet til å få bestilt opp den sofaen fra et annet varehus da? Evnt nett?

Jeg hadde antagelig sett meg etter en annen sofa. Er vel ubestemmelig, så er ikke sikkert jeg hadde blitt fornøyd med favoritten når den kommer i november.

Kan jeg spørre hvilken sofa det er?

Skrevet

Hardu noe å sitte på nå ville jeg ventet. Har du det ikke hadde jeg kjøpt det billigste jeg kunne finne på Finn og så ventet.

Skrevet

Sofaen jeg har nå er fin men full i flekker. Og den blir ikke noe renere! Jeg er også veldig innstilt på å få ny sofa.

Jeg har nå lys stoffsofa og skal ha svart skinnsofa. I utgangspunktet er jeg ikke særlig fan av svart skinnsofa, men jeg ønsker det av praktiske grunner de kommende årene da ungene er små.

Favoritten heter "Clinton" og er living som selger den.. Den andre selger skeidar, men jeg husker ikke navnet på den! :-/

Hi.

Skrevet

Typisk Living...

Sort skinnsofa er en grei deal når man har små i hus. Jeg skulle også kjøpe meg en kampanjesofa fra Living, men de hadde den selvfølgelig ikke inne før mange måneder var gått. Derfor bare glemte jeg hele greia, og kjøpte meg en annen nokså lys sofa, med vaskbare trekk. Jeg er nå bare sånn anlagt at jeg må helst ha det jeg ønsker meg i dag hvis jeg har bestemt meg, så jeg hadde ikke klart og vente. Men er du hardhaus, så venter du på yndlingen.

Er den svært skitten, se deg om på finn.no, og kjøp en billig midlertidig en. Kanskje ser du en eksakt likedan der som du er på jakt etter:-)

Skrevet

Siden det bare er en svart skinnsofa det er snakk om, ville jeg kjøpt en billigere nå. En svart skinnsofa blir ikke fin uansett hvor lenge man venter eller hvor mange tusen man bruker på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...