Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Da kan jeg ikke si at jeg er i 20 årene lenger Men, nå kommer det et nytt spennende tiår 30 ÅRENE, HERE I COME
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 GRATULERER MED DAGEN!! Du har mye å glede deg til...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer med dagen! Hvordan føles det? Hilsen ei som blir 30 neste år (så er rene ungdommen enda, hehe).
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Litt rart ,kan ikke skylde på at jeg er ung og i 20 årene lenger .Hehe.. Har blitt "voksen". Takk for gratulasjonene btw:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2010 Skulle ikke være anonym !
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #6 Skrevet 3. juli 2010 gratulerer med dagen!! jeg skal også feire 30 års dagen min idag :-D fyller til uka. men må jo ha festen på en lørdag. kommer 25 stk på hageparty, så er best været holder. hvordan skal du feire?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2010 Takk ,det samme Har barnefri, så her skal jeg og mannen ut å spise en bedre middag også ut på byen Skal ha 30 årslag 28 august pga at alle er på ferie nå.
PAVEEL Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Gratulerer med dagen:-) Jeg kommer etter neste år!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 Gratulerer med dagen, jeg kommer etter i morgen. Siste dag i tjueårene i dag.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. juli 2010 Takk for gratulasjonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå