Gå til innhold

30 ÅR I DAG :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg ikke si at jeg er i 20 årene lenger :(

Men, nå kommer det et nytt spennende tiår :)

 

30 ÅRENE, HERE I COME :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!

 

Du har mye å glede deg til... :)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Hvordan føles det?:)

 

Hilsen ei som blir 30 neste år (så er rene ungdommen enda, hehe).

Skrevet

Litt rart ,kan ikke skylde på at jeg er ung og i 20 årene lenger .Hehe..

Har blitt "voksen".:)

 

Takk for gratulasjonene btw:)

Skrevet

Skulle ikke være anonym !

Skrevet

gratulerer med dagen!! jeg skal også feire 30 års dagen min idag :-D fyller til uka. men må jo ha festen på en lørdag. kommer 25 stk på hageparty, så er best været holder. hvordan skal du feire?

Skrevet

Takk ,det samme :)

 

Har barnefri, så her skal jeg og mannen ut å spise en bedre middag også ut på byen :)

 

Skal ha 30 årslag 28 august pga at alle er på ferie nå.

Skrevet

Gratulerer med dagen:-)

Jeg kommer etter neste år!

 

Skrevet

Gratulerer med dagen, jeg kommer etter i morgen. Siste dag i tjueårene i dag.

Skrevet

Takk for gratulasjonene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...