Gå til innhold

Redusert til rugekasse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh! Det eneste som tydeligvis er interessant ved meg om dagen er at jeg er rugekasse. Det er alt alle spør om. "Har magen begynt å vokse?", "Har du lagt på deg mye?".

Fint at folk bryr seg - for ALL del. Men jeg kommer til å bli drittlei hvis alt alle kan snakke med meg om de neste månedene er graviditet. Fins ikke JEG lenger da?!

Skal jeg ut av døra og veit at jeg kommer til å møte kjentfolk finner jeg klær som skjuler magen mest mulig. Jeg takler ikke at folk stirrer på magen og ikke kan se meg i øynene, eller at de tror at de kan få ta på den. Isj, jeg syns ikke det er spesielt festlig å ese ut i utgangspunktet (selv om det selvfølgelig er verdt det), og da er det veldig lite ålreit at det plutselig er lov å stirre og snakke om kroppen min i alle sammenhenger.

Jammen bra jeg trives godt i eget selskap, så jeg ikke trenger å dra ut blant folk mer enn jeg må.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, må si meg enig her! Det er det eneste folk spör om for tiden, og selv om det jo for så vidt er helt naturlig, så kjenner jeg at jeg begynner å bli litt lei det ensidige fokuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...