Gå til innhold

Noen som er Buzzador her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer veldig fint. Får jevnlig tilbus om å være med i kampanjer. Får ta tilsendt varer som skal testes ut av meg og mine venner. Vi tester produktene og jeg gir rapport tilbake om hvordan det gikk, positive og negative ting med produktet.

Skrevet

Får du tilsendt masse av en vare da?

Skrevet

Ja, er kjempegøy!

 

Hvis du vil kan eg verve deg:)

 

 

Skrevet

Jeg har allerede meldt meg på..

Hvis ikke skulle du fått gjort det ;)

jeg fikk tilbud om å være med på en kampanje nå, og bare lurte litt på om jeg har tatt meg vann over hodet.. hehe

 

HI

Skrevet

Jeg er Buzzador og liker det veldig godt. Du bestemmer selv hvor mye du vil gjøre ut av buzzingen.

No sweat!

Skrevet

Noe mer du lurer på? Du har jo fått svar....

Skrevet

ja, jeg lurte egentlig på hvor mye man får tilsendt av hver vare?

Skrevet

Det varierer, men som oftest nok til mellom 6 og 20 personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...