Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Det fungerer veldig fint. Får jevnlig tilbus om å være med i kampanjer. Får ta tilsendt varer som skal testes ut av meg og mine venner. Vi tester produktene og jeg gir rapport tilbake om hvordan det gikk, positive og negative ting med produktet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Ja, er kjempegøy! Hvis du vil kan eg verve deg:)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 Jeg har allerede meldt meg på.. Hvis ikke skulle du fått gjort det jeg fikk tilbud om å være med på en kampanje nå, og bare lurte litt på om jeg har tatt meg vann over hodet.. hehe HI
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 Jeg er Buzzador og liker det veldig godt. Du bestemmer selv hvor mye du vil gjøre ut av buzzingen. No sweat!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Noe mer du lurer på? Du har jo fått svar....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #11 Skrevet 4. juli 2010 ja, jeg lurte egentlig på hvor mye man får tilsendt av hver vare?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2010 #12 Skrevet 4. juli 2010 Det varierer, men som oftest nok til mellom 6 og 20 personer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå