Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Jordmor kunne ikke si noe annet at babyen så flott ut, og alt var som det skulle, heldigvis. Hun sjekket tilslutt om hun kunne se kjønnet. Først så hun de tre berømte strekene og mente at dette så ut som en jente. Videre tittet hun litt rundt omkring og sa jente. Tilslutt tittet vi ordentlig mellom beina og så noe som lignet ballsteiner med en liten tut. Hun mente at dette like godt kunne være klitoris som en penis. Hvor mange har opplevd å få høre noe lignende på ultralyd i uke 12, og hvilket kjønn har det vist seg å være? Kan man se de berømte 3 strekene og likevel viser det seg at det er gutt? Dette var et flunkende nytt ultralydapparat, hvor også 3D ble brukt. Jeg er så spent på om klærne til jenta vår vil gå i arv, eller om vi skal handle i min favorittfarge: Lyseblå. ) og ikke minst om det blir lillesøster eller lillebror.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Jeg ventet tvillinger, og hadde mellom 15-20 ul. TV1 var de ikke sikre på, men trudde det var jente, tv2 så de tydelig var gutt. Det ble jente og gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå