Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 om hvem han tenker på når vi har sex? Føler bare at det ikke er meg...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Klart du kan spørre, men han kommer ikke til å svare....men mindre han er veldig dum.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Frekt er det vel ikke, men hvis du mistenker at han tenker på noen andre, tror du da selve akten blir bedre for DEG? Tvilsomt!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Jeg kan garantere deg at han ikke kommer til å være helt ærlig med deg. Og vil du virkelig vite det?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Er det mulig å tenke på noen andre når dama ligger der å stønner og sier navnet hans, og han koser med hele kroppen? Er det noen tegn at han tenker på noen andre? HVa skulle det være?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 De aller fleste menn fantaserer om andre damer fra tid til annen. Mange gjør det også når de har sex med dama si, for å bedre opplevelsen og fremskynde orgasme feks. Trust me. Jeg har mange guttekompiser og jobber på en arbeidsplass med over 100 mannfolk- og de sier alle det samme. Jeg tenker at så lenge det er meg mannen min elsker, har sex med og deler alt med, så får han vel bare fantasere om andre iblant. Jeg fantaserer også om andre menn innimellom, uten at det betyr at jeg vil bytte ut mannen eller at sexen er dårlig. Det er den nemlig slett ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 Frekt er det ikke, men er du sikker på at du vil vite det om han velger å svare ærlig på det? Jeg er også sikker på at samboeren fantaserer om andre. Akkurat som jeg også fantaserer masse om andre menn (og damer). Dette er ikke akkurat noe vi snakker om... Men heeeelt vanlig!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå