Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 sjønner egentlig ikke hva som er vitsen. Nå synes jeg ikke de har vært på lenge, og det har da egentlig vært bedre stemning her inne bare pga det. min personlige mening. Skal vi som ikke vil ha disse innleggene la vær å kommentere på de, så legger de seg i allefall ikke øverst hele tiden. Og dere som gidder å kommentere, hva er vitsen?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Hva er vitsen, sier jeg også. Skjemmes på deres vegne.
Gjest Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Fordi noen går bananas for eksempelvis en rottweiler som har gjort noe (pga dårlig opprdagelse). Derfor skal ikke bare den hunden og dens eiere straffes, å nei! Alle av dens rase bør utslettes, faktisk. Det blir så latterlig at en bare MÅ komme med en motreakjson, for å sette det i perspektiv. latter forlenger livet og jeg lo både da jeg leste det første innlegget om rottweilier som åt opp ørn i ørnevogn med hundenett og da jeg skrev det ene svaret med facebookgruppa. Jeg lo og lo. Leste det for mannen og han lo også. Og jeg kan gjerne ta vekk haken på anonym.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Skjem deg i vei, du lille ørn, blir din hodepine , ikke min:=D
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Og jeg kan innrømme at jeg først skrev rottweilerinnleggene og deretter ørneinnleggene... *moooaaaahhhhh* Hilsen Trollet:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Ikke alle, jeg starta den med rottweileren og huset! Det er bare morsomt for min del da. Tror det er lenge siden jeg har ladd så godt som i kveld
Gjest Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Og det gleder meg! Hvordan går det, har du fått sjekka om du også har pakken med ørneforsikring fra LO?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #11 Skrevet 2. juli 2010 Jeg simpelthen elsker ørner. Skal vi vekke dem til live?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Ja da, hadde den. så pusene starter på oppbygging av huset i morgen tidlig, Det blir bra
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Det var jo hysterisk morsomt når det sto på! Lo så jeg grein! Det er vel strengt tatt andre ting som gjør anonymsiden HÅPLØS nå??? Ørn-ørn!
Libido- Skrevet 2. juli 2010 #15 Skrevet 2. juli 2010 Synes de er festlige jeg =) Passer min midt på natta humor perfekt ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Hehe, jeg ler så jeg dauer av ørneinnleggene, og jeg har skrevet mange av dem:-p
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #17 Skrevet 3. juli 2010 Og jeg skrev det opprinnelige ørneinnlegget som startet alt dette. Ja, jeg føler meg skyldig.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #18 Skrevet 3. juli 2010 Var det noe om man kunne spise ørn, i den tida da alle lurte på om gravidr virkelig kunne spise salami, avokado, stjernestrøssel, rakørret, kyllingpostei og hva-vet-jeg!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå