Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Startet flest tråder # Nick Antall 1 Cupcake! 26 2 moota m storesøster&lillebror 18 3 sologsommer 17 4 Deilig Dorris 17 5 Gulesider & flokken ~ babysyk 16 6 ♥ Helene 15 7 vannhull Eli 14 8 datatyven 14 9 Frokostquiz 13 10 £!$ med mini❤ 12 11 Rampongi 12 12 lengter daler ned i skjul... 12 13 Monajenten 12 14 Gulesider & flokken ~ forlovet 12 15 Mamma til 2 søte jenter 11 16 ♂ + ♀ = ♂ 11 17 Mom2Two 11 18 Palmesus 10 19 tommlingene venter nr.2 <3 10 20 HippieChic 9 21 ~sjiraff~ 9 22 Lykkelig med 2 søte små 9 23 kosi 9 24 CMH 8 25 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷTrollmorƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 8 26 Brunette83 8 27 :: lammekjøtt-mannen 8 28 Rognebær 8 29 Gulesider & flokken ~ huseiere 8 30 sug lut 8 Postet flest svar # Nick Antall 1 Rampongi 324 2 Frokostquiz 180 3 Mom2Two 174 4 lille sprelle 147 5 Lektor Doppler med tillegg 145 6 kakledama 145 7 Monajenten 136 8 ->>- 126 9 Lemonia 116 10 Salad fingers 111 11 Mammaen til verdens fineste ♥ 97 12 datatyven 91 13 Miranda C 91 14 Gulesider & flokken ~ babysyk 86 15 Palmesus 85 16 :: lammekjøtt-mannen 85 17 ♥ Helene 80 18 Oh My God Liksom 78 19 LilleBitteliten 76 20 Kristin1974 74 21 £!$ med mini❤ 74 22 Ugl@ 72 23 prebs 71 24 Stor og liten 69 25 ~sjiraff~ 67 26 Clumsy 67 27 irismor 67 28 Cat.68 65 29 LadyLuck & "GuttaBoys" 61 30 Miss Misantrop 59 Listen oppdateres hver time.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Takk takk, endelig kan jeg få være kul, har ikke vært kul i hele mitt liv
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Alternativt: Her er de som har de mest tragiske livene her inne på dib!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Har Gulesider og flokken tre forskjellige brukere? En ~babysyk, en ~forlovet og en ~huseiere?
Cat.68 Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 Åhhh??? Var det det det var anonym 22;57 Faen å......(
Villa Perlesukker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Jeg hadde babysyk først.... så ble jeg fridd til og forandret tilforlovet:) Ettersom vi kjøpte hus på torsdag forandret jeg det til huseiere Var mye man skulle lure på
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 3. juli 2010 #11 Skrevet 3. juli 2010 Bra det er noe som er kule her da!!!!!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Farsken, eg e ikkje kul på Dib engong 8-(
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #13 Skrevet 3. juli 2010 Hehe, okei.. Ville ikke trudd du kom opp på listen tre ganger da, sku tro du bare kom opp en gang med det nyeste nicket
Gjest Skrevet 3. juli 2010 #14 Skrevet 3. juli 2010 Yes! Jeg trengte virkelig å sli stemplet som kul i dag! ;o) tror ikke mannen min sytes jeg er så kul i dag........ =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå