Gå til innhold

Her er de kuleste på dib!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet flest tråder

# Nick Antall

1 Cupcake! 26

2 moota m storesøster&lillebror 18

3 sologsommer 17

4 Deilig Dorris 17

5 Gulesider & flokken ~ babysyk 16

6 ♥ Helene 15

7 vannhull Eli 14

8 datatyven 14

9 Frokostquiz 13

10 £!$ med mini❤ 12

11 Rampongi 12

12 lengter daler ned i skjul... 12

13 Monajenten 12

14 Gulesider & flokken ~ forlovet 12

15 Mamma til 2 søte jenter 11

16 ♂ + ♀ = ♂ 11

17 Mom2Two 11

18 Palmesus 10

19 tommlingene venter nr.2 <3 10

20 HippieChic 9

21 ~sjiraff~ 9

22 Lykkelig med 2 søte små:) 9

23 kosi 9

24 CMH 8

25 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷTrollmorƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 8

26 Brunette83 8

27 :::) lammekjøtt-mannen 8

28 Rognebær 8

29 Gulesider & flokken ~ huseiere 8

30 sug lut 8

Postet flest svar

# Nick Antall

1 Rampongi 324

2 Frokostquiz 180

3 Mom2Two 174

4 lille sprelle 147

5 Lektor Doppler med tillegg 145

6 kakledama 145

7 Monajenten 136

8 ->>- 126

9 Lemonia 116

10 Salad fingers 111

11 Mammaen til verdens fineste ♥ 97

12 datatyven 91

13 Miranda C 91

14 Gulesider & flokken ~ babysyk 86

15 Palmesus 85

16 :::) lammekjøtt-mannen 85

17 ♥ Helene 80

18 Oh My God Liksom 78

19 LilleBitteliten 76

20 Kristin1974 74

21 £!$ med mini❤ 74

22 Ugl@ 72

23 prebs 71

24 Stor og liten 69

25 ~sjiraff~ 67

26 Clumsy 67

27 irismor 67

28 Cat.68 65

29 LadyLuck & "GuttaBoys" 61

30 Miss Misantrop 59

 

Listen oppdateres hver time.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk, endelig kan jeg få være kul, har ikke vært kul i hele mitt liv :P

Skrevet

Obs, er vist kul jeg også

Skrevet

Sååååååå , kuuuuuul atte..... ,o))

Skrevet

Alternativt:

 

Her er de som har de mest tragiske livene her inne på dib!

Skrevet

Har Gulesider og flokken tre forskjellige brukere?

En ~babysyk,

en ~forlovet

og en ~huseiere?

Skrevet

Åhhh???

Var det det det var anonym 22;57

Faen å......:o(

Skrevet

Jeg hadde babysyk først.... så ble jeg fridd til og forandret tilforlovet:)

 

Ettersom vi kjøpte hus på torsdag forandret jeg det til huseiere ;)

 

Var mye man skulle lure på;)

Skrevet

Bra det er noe som er kule her da!!!!!

Skrevet

Farsken, eg e ikkje kul på Dib engong 8-(

Skrevet

Hehe, okei.. Ville ikke trudd du kom opp på listen tre ganger da, sku tro du bare kom opp en gang med det nyeste nicket :)

Skrevet

Yes! Jeg trengte virkelig å sli stemplet som kul i dag! ;o)

tror ikke mannen min sytes jeg er så kul i dag........ =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...