Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Datteren min på 5 år får stadig vekk såre armhuler. Såpe tåler hun ikke der. Det gjør ikke jeg heller, så det vet jeg at vi må holde oss unna, men hvilke andre ting kan gi slik irritert rød og kløete hud under armene på et barn? Andre som har slitt med dette og har gode tips?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Mulig, men har ikke noen følelse av at det er mer vanlig om sommeren enn om vinteren for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 kanskje du finner noe på helsekosten som dere kan bruke, har du vært der? Har en krem jeg vil anbefale som i allefall hos oss har hjulpet på så og si all problemhud. Det er kamillekrem. Kjøpes på helsekosten den og. Minsta og mannen er plaget med eksem, minsta bare litt, i albuekroken og under knærne. Jeg smører da på om kvelden, og det er oftest borte morgenen etter. Eldstemann påstår den virker på myggstikk som klør. Dette er jeg noe mer tvilsom til, men tro kan flytte fjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå