Gå til innhold

Rottweiler spiste opp huset mitt!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom hjem eller en tur på butikken i dag, så var huset nesten borte, og en stor rottweiler lå ved siden av å spiste på den sise langveggen!!!

 

Jeg ble så lei meg, har jo ikke forsikring mot dette :(

Hva skal jeg gjøre?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Spis opp hundehuset hans! FORT DEG!

Skrevet

Sikker på at det ikke var en ørn? De pleer ofte å lurer rottweilere med på slikt, skjønner du. Du vil se spor etter nebbet ved grunnmuren. Og da er jo det ikke noe problem, for de fleste har jo Ørneforsikring via LO.

Leit er det jo likevel at huset er borte. Føler med dere. Bra det er fint vær.

Skrevet

Fillebikkje!!! Hadde lagt den på gassgrillen, da har du middag i flere dager!!!

Skrevet

Gassgrillen er også borte, den spiste en annen Rottweiler i går! :(

 

Tror jeg tar med meg mann, tre barn og 4 katter og flytter inn til svigermoren min som er heksa fra helvette!

Får se om kattene mine får bygd opp huset igjen i løpet av neste uke.

 

HI

Skrevet

Dette er vel ikke helt seriøst, er det vel?

Skrevet

Jo, selvfølgelig, alle ørneinnlegg er seriøse

Skrevet

Ey! Det var ikke snakk om ørn her!

 

HI

Skrevet

Du kan låne bikkjene mine...de spiser andre bikkjer. Så får du nok ha huset for deg selv etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...