Musemor med tre søte små Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 I alle falle dersom ting fortsetter som det gjør nå. Onsdag: Jeg får beskjed om at jeg har fått jobben jeg har søkt på ;-D Torsdag: To streker på graviditet-testen ;-D Fredag: (Idag) Var vi og siklet på den bilen vi ønsket oss, og fikk et så godt tilbud at vi bare måtte kjøpe den ;-D Lørdag: (I morgen) Er det lotto-trekning, dersom dette fortsetter, kanskje jeg vinner. La oss tippe jeg vinne kr 55,- ;-P
Alba44 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 GRATULERER MED GRAVIDITETEN!! Så moro og MEGET velfortjent!! Masse lykke til!! Her har jeg begynt å gi bort og selge barneutstyr... Tror jeg skal innfinne meg med at jeg forblir ettbarnsmor. ) Uansett: håper gullrekka di fortsetter og at gevinsten er din i morgen. Hehe..
Musemor med tre søte små Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2010 Det verste er at jeg også hadde begynt å innfinne meg med å forbli en ettbarnsmor, hadde til og med neste bestemt meg for å begynne med p-piller igjen etter ferien. Måtte bare finne en måte å si det til mannen på. Så ble jeg gravid isteden. Ikke noe kunne vært bedre enn det. Får bare håpe vi ikke mister denne gangen også. Lykke til videre Alba36, du har alltid vært ei flott jente. Skulle så gjerne ønske at dere også hadde fått til en til.
Alba44 Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk! Jeg skal heie på deg, og krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Satser på at det er en liten sterk krabat i magen din! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå