Monajenten Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Når man lager sider i menyen, går det an å lage en meny under menyen da? Altså at hvis man går inn på en side på menyen, kan man da få til å lage undermenyer der?
Villa Perlesukker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Ja det burde gå. Nåvet jeg ikkehvordan admin siden ser ut ettersom jeg ikkebruker cms fra wordpress men skal starte neste uke hehe.... Kan du legge til et menypunkt på adminsiden? sålegge det under det du vil?
Monajenten Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2010 Jeg vet ikke helt, hehe, er blind på dette her. Jeg har fått laget flere sider i menyen men det ser ikke ut som om det går an å legge dem under noen andre. Men det gjør gjerne det da, haha;-) Ahhhhh gi meg styrke.
Villa Perlesukker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Når du har opprettet et nyttpunkt så burde du kunne legge det under det du vil. Du burde kunne finne dette i hovedmenyen. Irriterende at jeg ikke vet hvordan adminsiden ser ut på wordpress hehe gir deg dermed masse styrke.... detteklarer du...fra neste uke er jeg merpånett og sitter med egen wordpressblogg-nettside så da kan du jo rope på msn
Monajenten Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2010 Takk søte deg!! Jeg gjør så godt jeg kan:-)Men jeg lurer på en ting til; Jeg prøver å få dobbelt mellomrom men den hopper bare tilbake igjen. Har skrevet på html men det hjelper ikke. Er det noe annet triks?
Villa Perlesukker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 dobbelt mellomrom på hva? bruker du firefox pluss det programmet hvor du bare klikker på modulene på nettsiden for å få frem css og htmlkodene? jeg har skrevet en a-å for jenter på hjemmesider.... kan sjekke omjegfinner linkene som kan hjelpe deg her...men gulesider holder på å dra meg inn på soverommet kniiiiis
Monajenten Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2010 Hahaha kos deg på soverommet, jeg har god tid:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå