Gå til innhold

Tar alle tidleg UL?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sidan sist eg var her inne, verkar det som fleire tar tidleg UL no ( var her sist fir 3 aar sidan). Ikkje nook galt I det, men tar " alle" tidleg UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok tidlig UL pga. prøverør. Hadde ikke tatt det hvis ikke. Kan ikke svare for hvorfor andre tar tidlig UL.

Skrevet

Jeg kommer til å be om tidlig UL siden de 2 forrige svangerskapene endte i MA. De ble oppdaget 9+5, og 10+0, men hadde vært dødt siden like etter det festet seg.

Skrevet

Med første tok vi ul fordi det var så spennende, men nå med andre så kommer vi til å vente litt.

 

Men må ærlig si at jeg har veldig lyst til å se nå også.

 

 

Skrevet

har fått tidlig UL pga svangerskap utenfor livmor for 3 år siden som resulterte i å fjerne den ene egglederen. Viktig for meg å få vite at embryo ikek hadde tatt bolig i den andre egglederen denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...