Snøfnugg75 Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Sidan sist eg var her inne, verkar det som fleire tar tidleg UL no ( var her sist fir 3 aar sidan). Ikkje nook galt I det, men tar " alle" tidleg UL?
blid frøken :) Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Vi tok tidlig UL pga. prøverør. Hadde ikke tatt det hvis ikke. Kan ikke svare for hvorfor andre tar tidlig UL.
Musemor med tre søte små Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Jeg kommer til å be om tidlig UL siden de 2 forrige svangerskapene endte i MA. De ble oppdaget 9+5, og 10+0, men hadde vært dødt siden like etter det festet seg.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Med første tok vi ul fordi det var så spennende, men nå med andre så kommer vi til å vente litt. Men må ærlig si at jeg har veldig lyst til å se nå også.
Galskapens overhode Skrevet 3. juli 2010 #5 Skrevet 3. juli 2010 har fått tidlig UL pga svangerskap utenfor livmor for 3 år siden som resulterte i å fjerne den ene egglederen. Viktig for meg å få vite at embryo ikek hadde tatt bolig i den andre egglederen denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå