Gå til innhold

Familiebil da det er flere enn 2 barn?


missH

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere som har flere enn 2 barn kjører? Vi får tredjemann nå og er nødt til å kjøpe oss ny bil, men hva??

Har prøvd utallige forskjellige, men er fortsatt ikke helt sikre. Men kjenner jeg heller litt mer mot VW Touran.

Synspunkter på dette en juli kveld (de som ikke venter på fotballkamp..)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter nr 3 og kjører Volvo 850. Tror nok det skal bli grei nok plass der. Men har lyst på VW Touran som du nevner:) Tror ikke det er den dummeste bilen dere kan velge. Ellers kjører mange VW Passat om dagen..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tvillinger og liten hund ble det ny bil på oss.. Måtte rett og slett ha plass til både vogn og hundebur i bagasjerommet.. Og valget falt på Touran og etter tre mnd nå er vi kjempefornøyde.. Har ikke fått bebisene ennå, men vært på mange langturer og syns den er helt herlig å kjøre.. Mye bil for pengene vil jeg si for vår del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chrysler Grand voyager(ikke vanlig voyager altså...) Genial. hund i bur,3 unger under 4 år m bakovervendte seter men alikevel bare å kjøre inn barnevognen uten å slå den sammen. veldig myk og fin på veien. gjenstår nå og se på vinterføre....

 

Vi elsker dnne bilen. så mye plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også tre tette,og kjører vw passat sedan...får akkurat plass til tre seter baki...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut å pøvekjøre Ford Galaxy 2007 mod eller nyere - kom ny i 2007 som har fått mye gode kritikker:) Goood plass - større enn Touran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Alltid greit med flere synspunkter :)

Vi er stadig på utkikk så får se hva vi ender opp med, er jamen noen biler å velge mellom og! Vi tok ferieturen med V70 og er greit med plass i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har VW Touran. Er kjempefornøyd med denne. Men til dere som vurderer denne til flere enn 2 barn. Vær obs på at det er trangt med bakovervendte seter. Jeg kan ikke ha et bakovervendt sete nr 2 bak førersetet for da får jeg ikke plass til beina når jeg skal kjøre. Er 177. Sitter også nesten med knærne i dashbordet på passasjersiden med storebror bakovervendt bak meg (i en Britax Multitech). Så når lille skal over i stol nr 2 så må storebror fremovervendt med mindte vi finner et godt bakovervendt sete som tar mye mindre plass.

 

Men bortsett fra dette er Touran en kjempebil. God bagasjeplass og behagelig å kjøre :o) En lengre utgave av Touran med bedre beinplass bak hadde vært genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...