Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Var hos legen idag, og fikk vite blodprøvene mine.. De viste at jeg hadde for høyt stoffskifte. Dette betyr da at jeg må bruke tab. som jeg ikke kan amme med. Så da må jeg kutte ut amminga, noe jeg så absolutt IKKE vil.. Han er snart 4 mnder gammel og veit hva han vil! Og han vil IKKE han flaske heller! Så dette kommer til å bli ett stort helvete, og vent han av med pupp. Skjønner ikke hvordan dette skal gå. Noen som har opplevd det samme? Eller har noen gode tips til avvenning? Og hvor mange flasker må jeg kjøpe inn?
Aliena Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Min avvente seg selv, så har ingen gode råd der. Men ville kjøpt like mange flasker som antall måltider han har pr dag. Så slipper du å koke/sterilisere mer enn en gang pr dag. Microbølgeovn-sterilisator er veldig greit.
lille sprelle Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Det var leit å høre! La gubben ta seg av flaskingen nå i helgen. Han lukter ikke melk. Regner med at du også har fått stoppeammepiller hos legen? Hvis ikke kan det være lurt å pumpe bort det værste sprenget så du ikke får brystbetennelse oppå det hele. Flasker kan du vaske i oppvaskmaskinen på 65 grader om du har en litt nyere en. Jeg hadde kjøpt hmmm kanskje 9 flasker? Greit å slippe å styre med det. Jeg var veldig fornøyd med å bruke dr.brown-dings i flaskene med tanke på luftproblemer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå