Gå til innhold

Hvem blir VM-finalistene og hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper Nederland-Tyskland og tror og håper at Tyskland vinner. Snåsamannen har jo tippet på Tyskland, blir spennende å se. Hvis usympatiske Argentina kommer til finalen, håper jeg uansett på det andre laget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror og håper det samme som deg! Håper det unge tyske laget knuser motstanden.

Skrevet

Argentina vinner! Det er show fotballl :-)

Men i grunnen så unner jeg dem ikke seieren..

Skrevet

Huff, nei. Drittsekker.

Håper bare ikke det blir slåssing etter morgendagens kamp, slik som sist VM, da de gikk til angrep på de tyske spillerne da de hadde tapt.

Skrevet

Tipper Tyskland-Argentina spiller finalen, og at Argentina vinner!!

Mulig de er litt usympatiske, men jeg heier på Maradona & co likevel:-)

Heia heia!!!

Skrevet

Tysklan og Argentina kan vel ikke spille i finalen, de skal jo spille kvartfinale i morgen.

Selv håper jeg på Ghana vs Argentina, og at Messi og co kjører over dem totalt. Ghana har gjort det bra, og fortjener å bli nr. 2.

Nydlingen gråter sin bitre tårer i Port Elizabeth over Brasils tap, selv godter jeg meg bare.

Skrevet

Ja der ser du hvor mye jeg får med meg;)

Men håper Arg. Vinner uansett jeg:-) Elsker Argentina som land, og derfor laget. Fotball er religion for de.

Skrevet

Ja, ikke alle som får Guds hånd til å score mål.

Skrevet

ESPAÑA - sin duda. El mejor equipo del mundo!!!!!

Skrevet

Nederland fortjener å vinne etter sier mot Brasil!!!!!!

Hup HollandHUP!!!!

Skrevet

Was für ein Spiel! De er helt rå! Jadda!

Skrevet

Dritbra! Spania neste, men uten Müller da.

Skrevet

Du tror at Tyskland slår Spania? In your dreams - ikke nubbtjangs. Spania blir verdensmestre. Viva España - a la mierda con Alemania!!

Skrevet

Så lenge de klarte å slå storfavorittene 4-0, så tenker jeg at det er nubbtjangs for det, ja. Til helvete med Spania heller, hvis man nå absolutt skal være så stygge i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...