Aliena Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Tipper Nederland-Tyskland og tror og håper at Tyskland vinner. Snåsamannen har jo tippet på Tyskland, blir spennende å se. Hvis usympatiske Argentina kommer til finalen, håper jeg uansett på det andre laget.
tante grusom master of law Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Jeg tror og håper det samme som deg! Håper det unge tyske laget knuser motstanden.
cherry coke Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Argentina vinner! Det er show fotballl :-) Men i grunnen så unner jeg dem ikke seieren..
Aliena Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 Huff, nei. Drittsekker. Håper bare ikke det blir slåssing etter morgendagens kamp, slik som sist VM, da de gikk til angrep på de tyske spillerne da de hadde tapt.
PAVEEL Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Tipper Tyskland-Argentina spiller finalen, og at Argentina vinner!! Mulig de er litt usympatiske, men jeg heier på Maradona & co likevel:-) Heia heia!!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Tysklan og Argentina kan vel ikke spille i finalen, de skal jo spille kvartfinale i morgen. Selv håper jeg på Ghana vs Argentina, og at Messi og co kjører over dem totalt. Ghana har gjort det bra, og fortjener å bli nr. 2. Nydlingen gråter sin bitre tårer i Port Elizabeth over Brasils tap, selv godter jeg meg bare.
PAVEEL Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Ja der ser du hvor mye jeg får med meg;) Men håper Arg. Vinner uansett jeg:-) Elsker Argentina som land, og derfor laget. Fotball er religion for de.
Aliena Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2010 Ja, ikke alle som får Guds hånd til å score mål.
Miss Foster Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 ESPAÑA - sin duda. El mejor equipo del mundo!!!!!
Villa Perlesukker Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 Nederland fortjener å vinne etter sier mot Brasil!!!!!! Hup HollandHUP!!!!
tante grusom master of law Skrevet 3. juli 2010 #12 Skrevet 3. juli 2010 Was für ein Spiel! De er helt rå! Jadda!
Aliena Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 3. juli 2010 Dritbra! Spania neste, men uten Müller da.
Miss Foster Skrevet 3. juli 2010 #14 Skrevet 3. juli 2010 Du tror at Tyskland slår Spania? In your dreams - ikke nubbtjangs. Spania blir verdensmestre. Viva España - a la mierda con Alemania!!
Aliena Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. juli 2010 Så lenge de klarte å slå storfavorittene 4-0, så tenker jeg at det er nubbtjangs for det, ja. Til helvete med Spania heller, hvis man nå absolutt skal være så stygge i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå