Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Er de litt sære av natur eller? hehe.. Holder på med en. Han er da værdens snilleste og den mest omsorgsfulle personen jeg har møtt... Men likevell aner jeg ikke hvor jeg har han.. Kommer ofte på besøk. Og da koser vi oss veldig..Dreier seg ikke alltid om sex vell og merke... Lager mat sammen og slikt.. Stresser med å komme til meg rett etter ferien sin... Når han er hær virker han sååå interessert.. Men i mellomtiden tar han lite kontakt..Kan gå flere dager før han ringer.. I begynnelsen sendte han sms hele dagen... Er de bare slik tror dere? Vet dette er et teit spørsmål... Men måtte bare
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Ja vi er litt sære... og vi er bare sånn :-p
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Selvfølgelig er alle samer rare. På samme måte som at alle somaliske menn voldtar kvinner. Du skal heller ikke se bort i fra at du ikke er så interessant for samen som du tror, og at han koser seg de dagene har ikke orker å ta kontakt, for så å holde ut med deg noen dager igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Høres ut som en ganske gjennomsnitlig mann... Men hei! Han har jo kule truser da? Sametruser!! :-D
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 DEN samen må være bra sær, siden han holder på med deg ja.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #8 Skrevet 3. juli 2010 ja herregud SAMETRUSA må jo bare veie opp for all særheta
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #9 Skrevet 3. juli 2010 Samer er de mest åpne, selvironiske, godhjertede, familiekjære og omtenksomme mennesker du kan finne. At du spør om "samer" er litt sære av natur, er bare et bevis på din mindre skarphet. Er alle like? Jeg er sammen med en norsk mann som er helt herlig. Blir hvertfall aldri å bytte ut norske menn mot noen andre, for "de" er jo så herlige! Du er nok veldig ung du. Men det skulle da ikke komme som et sjokk på deg, og man skulle da heller ikke trenge å være Einstein for å skjønne at alle mennesker (uansett rase) er inviduelle. Slå det opp i ordboken, eller ring og spør moren din hva det betyr.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #10 Skrevet 3. juli 2010 Så du tror at vinglingen hans skyldes at han er same??? Hahahahahahaha! Nå får du gi deg! Hvis det er et samisk trekk, ja da må jeg ha involvert meg i mange samer opp gjennom årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå