Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Klarer ikke ta en eneste armheving. Det har jeg aldri greid, selv ikke da jeg var aktiv håndballspiller.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Nei, ser ikke på superquiz... Bare kom til å tenke på det... HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Det heter Superkviss! Bare til orientering
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Nok til å ha bestått rekruttskole og befalsskole i Sjøforsvaret.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 Med knærne i gulvet klarer jeg 15 stykker, har ikke prøvd med strake ben på det jeg kan huske, men må da klare noen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå