Fruen i huset Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Se denne fantastiske videoen Du er perfekt akkurat slik du er :)
Snakkelittmeddeg Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Han mannen er rett og slett gjennomført nydelig!! Har ikke ord! =) Første gangen jeg så den kom det noen tårer ja.. )
Fruen i huset Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2010 Skal love deg det kom noen tårer her og, ja ... Er det mulig, for en herlig fyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå