Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 jeg bor i en tre roms borettslagsleilighet i 3 etasje.Jeg hadde så lyst på leilighet med litt gress men det ble for dyrt.ikke helt fornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Rekkehus som ligger i en skråning, så vi har hage uten for inngangen i 1. etg, og stuen i 2. etg. 5 roms
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Vi bor i et tettbebygd strøk, men helt i utkanten av borettslaget. Ingen gjennomgangstrafikk, og vi grenser til både skog og vann. Har rekkehus med liten hage på begge sider.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Når vi fikk barn nr 1 bodde vi i leilighet i 3 etg uten heis. Vi hadde 2 soverom og en liten terrasse. Så ble jeg gravid med nr 2. Det var slitsomt å vandre opp og ned når barnet skulle leke på lekeplassen. Skulle hun tisse, måtte jeg pakke alt sammen og gå ned for så å ta med alle tingen ut igjen etterpå. Vi sparte rubbel og bit av pengene våre når vi ble gravide med nr 1, vi visste at vi ønsket flere barn og at vi ønsket større leil/hus med uteplass og flere soverom. Vi levde på minimum for å spare mest mulig for fremtiden. Når barn nr 2 ble født kjøpte vi enebolig 30 min unna Oslo. 350 kvm, 4 soverom, 2 stuer, 2 bad og utleieenhet. Vi har en hyggelig hage og ungene storkoser seg ute og jeg trenger ikke kjase med alt mulig når de skal ut å leke eller inn på do.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Bor i enebolig 30 min unna en storby. Har tomt på et mål, masse hage for ungene å leke i. Er veldig fornøyd, vil ikke bo noen andre steder!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Bor 3 km fra byen. Ikke en storby, men "min" by. Enebolig, med 1 måls tomt, gangavstand til butikker og bhg/skole. Kunne ikke hatt det bedre!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Vi bor i 1.etg i firemannsbolig, med stor terrasse og litt hage. Venter vår første.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Bor i enebolig med nesten 2 mål tomt.. Men det er ved en liten by da (2,5 km fra sentrum) og vi har fire barn.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #9 Skrevet 2. juli 2010 vi bor på landet , på en bondegård , hus på 270 m2, 27 melkekyr og masse gress
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #10 Skrevet 2. juli 2010 heldige dere er da .lykke både i kjærligheten ,helse på topp ,og bor landelig til.bor i leilighet.men har ikke råd til noe annet.og kjærligheten gikk rett i dass.men har et barn
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. juli 2010 #11 Skrevet 2. juli 2010 Bor i enebolig på landet Huset er på 280kvm og 1,7 mål tomt = stor hage! Herlig
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #12 Skrevet 2. juli 2010 Vi bor i enebolig i nabokommunen til en ganske stor by. Har 3 gode soverom, 2 bad, passelig stor hage og bor i verdens hyggeligste boligområde. Relativt nytt, minimalt med trafikk og unger i nesten hvert eneste hus:-) Vi har 2 små gutter!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #13 Skrevet 2. juli 2010 Ett-roms i 2. etasje :/ Det eneste vi hadde råd til, men det er bare for en periode. Neste år blir det ny (billigere) by med hvertfall 2-roms
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #14 Skrevet 2. juli 2010 Bor i enebolig på landet med strandlinje og 4 mål tomt. Helt topp for barn da det bor barn på samme alder i alle husene rundt. Hjembyen til både meg og min mann og dette er drømmeplassen for oss begge. 7 km til byen så kan ikke klage på noe.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #15 Skrevet 2. juli 2010 lita leilighet i byen. Alt for liten, men perfekt alikevel..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #16 Skrevet 2. juli 2010 Bor i leilighet i blokk, 4 roms. Drømmer om en liten hageflekk ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #17 Skrevet 2. juli 2010 Vi leier en leilighet med en butikk i første og oss i andre. Litt hage, men ikke gjerde og rett ved trafikkert vei.. Får jo ikke lån, så må leie her en stund.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #18 Skrevet 2. juli 2010 Sentralt - men landlig Rent - men rotete Stort hus- men koselig Grei hage- men ikke for stor så slipper så mye vedlikehold
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #19 Skrevet 2. juli 2010 Jeg bor på 37 m2 og 1 soverom med et lite barn. Skal selge og kjøpe større nå. Er aaaalt for lite.
trollmamma Skrevet 2. juli 2010 #20 Skrevet 2. juli 2010 Då me hadde berre 1 barn, budde me i lita leilighet med 1 soverom midt i ein by. Då me fekk nr to, flytta me heim til bygda me kom frå, og leigde ei lita leilighet med to soverom. Då me fekk nr 3 kjøpte me eit lite gammalt koseleg hus med liten hage som me pussa opp. No har me 4 barn og bur på eit lite småbruk i stort hus med 8 soverom, kjempe stor hage, stille og fredeleg og boltreplass i mengder ) Med høner og sauer og idyll. Stortrives.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #21 Skrevet 2. juli 2010 Bor i 2 etasje i et stort hus (leier), fint område og familievennlig . Skal flytte til eget nylig kjøpt hus om ca 2 måneder, der er det også fint og familievennlig og så har vi fått stoooor hage med masse herlig plass for barna å boltre seg i!
Gjest eelis+kian Skrevet 2. juli 2010 #22 Skrevet 2. juli 2010 Jeg bor i en 29 kvm "stor" leilighet i en borettslagsblokk. 3. etasje her også, og bare ett lite soverom. Heldigvis flytter vi om en måned!! :-D
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #23 Skrevet 2. juli 2010 Leier et hus på landet, ingen barn i nabolaget. Huset er gammelt og trekkfullt. Men det er billig, og vi tråler boligannonser etter drømmeboligen!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #24 Skrevet 2. juli 2010 Vi bor i 3-roms borettslagleilighet.1.etg.trives godt jeg!vi har bare et barn,som fint kan være ute å leke med andre barn.Flott uteområde her,stille og rolig,og inngjerdet:) men det blir nok hus på oss etterhvert også...i område her vi bor.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #25 Skrevet 2. juli 2010 vi drømmer ikke om verken rekkehus eller enebolig, men elsker å bo billig og lite og heller bruke pengene på reiser og ferier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå