Dette er lykken på jord! Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 For det er nemlig kun dere her inne som klarer å dele denne store gleden med meg... (det er ingen som vet om denne graviditeten enda, og barnefar er et kapittel for seg selv, han har jeg ikke fått tak i i dag Så derfor er gleden så stor nå når jeg kan skrive noen linjer her! Jeg er 10+6 og skulle på min andre svangerskapskontroll. Da jeg oppdaget litt rosa på papiret. Jeg ble livredd!!!! Dro til legen, snakket det jeg var god for og en time etterpå satt jeg på gyn. pol. på sykehuset. EN hel time føltes som en dag! Men så ropte de opp navnet mitt. For å komme til saken, staven ble kjørt opp der dere vet, og opp på skjermen viste det seg en sprell levende baby med bankende hjerte! Jeg gråt og jeg gråt! Jeg hadde mascara langt nedover kinnene etterpå! For en følelse! Den bøyde bena opp mot magen og sparka ned... tok armene opp og ned og boksa opp i fostervannet. Etterpå tok den hånden opp til panna og satte fotbladene sammen. Gynekologen sjekket nøye og sa at det så ut som en frisk baby og hjertelyden var slik de ønsket den skulle være. Jeg skulle ikke bekymre meg. Tenk at i uke 10+6 kan jeg faktisk se alt jeg så!! Den hadde fingre til og med!! Han viste meg! Jeg føler meg så lykkelig midt oppi bismaken av ensomheten. Derfor må jeg takke dere for at dere er her og sprer så mye glede! Stor klem fra meg
Prins-07-Prinsesse-11 Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Koselig å høre at du hadde en så fin opplevelse Og godt å høre at alt stod bra til med den lille i magen
Gjest Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Så hyggelig Godt at du nå kan slappe av og nyte tiden!! Var selv på UL i går, så en liten figur med bankende hjerte, armer og ben Herlig følelse. Er forresten 8+5.
Vietnamela Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 åhhhhhhhh, så koselig. jeg griner bare av å lese d. kan tenke mæ d er spesielt. Jeg går inn i uke 7 nu, gleder mæ sånn
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Gratulerer med den fine opplevelsen du hadde i dag, gratis med svangerskapet og masse masse lykke til videre:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Hurra, så flott!! Tenk at du såg babyen din! Masse lykke til videre!
*nr 3 i magen* Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Så bra!! Gratulerer så mye og kos deg med din lille hemmelighet <3 :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå