Gå til innhold

Hode er ikke festet.. lenge til det kan skje noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 uker i dag og hode er ennå ikke festet. Begynner å føle meg veldig klar, så kjenner jeg ble litt skuffet!

Jeg er 1. gangs og har hørt at hode vil feste seg i god tid før noe vil skje. Noen som har erfaring med det likevel kan sette i gang selvom hode ikke har vært festet i lang tid?

Håper på å treffe den lille innen en ukes tid, for jeg er 20 kg tyngre og har masse veske i kroppen, så kjenner meg sliten! Det hjelper vel lite å syte over det, den kommer vel når den er klar...

Håper på noen erfaringer som kan få opp håpet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte for første gang for en uke siden. Hodet var ikke festet da jeg kom på sykehuset klokka ett om natta, og klokka halv fire var han ute:) Så det kan vel ikke være noen regel om at hodet alltid fester seg hos førstegangsfødende! Jeg fødte seks dager før termin forresten:) Lykke til!

Skrevet

Forrige gang festet ikke hodet til tulla seg før fødselen var i gang:-)

Så det kan skje noe når som helst for det:):)

Skrevet

Det er godt å høre! Da kan jeg håpe i allefall:)

Skrevet

Jeg er fire dager på overtid og hodet er ikke festet..

Det som egentlig er verst med det, er at dersom vannet går, må jeg legge meg ned og ringe etter sykebil..Håper ikke det starter med vannavgang, blir litt forr mye drama for min del, foretrekker å komme meg på sykehuset på egen hånd;)

Skrevet

mini sitt hode er heller ikke festet. fikk beskjed av jm at jeg trengte ikke legge meg ned å vente på sykebil, så lenge jeg var passert 37 uker

Skrevet

Hodet var ikke festet på førstemann her heller :) Jeg fødte én dag før UL-termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...