Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 ....av noe slag. Vet noen om det finnes piller jeg kan ta for å utsette mensen ? Vet jo at man kan gjøre det når man går på p-pille. Saken er den, at i fjor var vi to uker i varmere(HETE) strøk, og da hadde jeg en hel uke med mensen. Bedritent, rett og slett. Blodet fosser de 3 første dagene, og da er det bare om å gjøre å holde seg i nærheten av et toalett. Det ødela utrolig mye av ferien, da jeg satt solsteiken og fikk heteslag mens resten av familien koste seg i vannet. Og dette kommer til å skje denne ferien også!!!!!!!! Det nekter jeg altså!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Du kan utsette det med alle typer p-piller. Du tar bare ikke den uken "fri" fra pillebrettet. Du hopper bare rett på neste brett og fortsetter på det. Da får du heller ikke mensen;)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Do'h, hun spurte jo om hva man kunne bruker når man IKKE brukte prevensjon.. men, du kan jo spørre lege om å få primolutt(??) De kan brukes dersom du har regelmessig mens, og du ikke er gravid
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Få deg en legetime og få deg piller som utsetter den! ikke noe problem i det hele tatt!! God tur, og nyyyt en mensfri ferie!! Vet akkurat hvordan du har hatt det!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 (??) var fordi jeg var usikker på om jeg skrev det riktig, og det gjorde jeg. Primolutt er tabelettene man kan bruke for å utsette mensen
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #7 Skrevet 2. juli 2010 Så det er piller som har det formål å utsette mensen ? glimrende, da må jeg rett og slett få en legetime, hurra!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Skjønner at det ikke var prevensjon du var ute etter, men om du vil kan p-plaster hjelpe. Det er også mildere en ppiller ettersom det funker mer direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå