Gå til innhold

Jeg bruker IKKE prevensjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

....av noe slag.

Vet noen om det finnes piller jeg kan ta for å utsette mensen ? Vet jo at man kan gjøre det når man går på p-pille.

Saken er den, at i fjor var vi to uker i varmere(HETE) strøk, og da hadde jeg en hel uke med mensen. Bedritent, rett og slett. Blodet fosser de 3 første dagene, og da er det bare om å gjøre å holde seg i nærheten av et toalett.

Det ødela utrolig mye av ferien, da jeg satt solsteiken og fikk heteslag mens resten av familien koste seg i vannet.

Og dette kommer til å skje denne ferien også!!!!!!!! Det nekter jeg altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan utsette det med alle typer p-piller. Du tar bare ikke den uken "fri" fra pillebrettet. Du hopper bare rett på neste brett og fortsetter på det. Da får du heller ikke mensen;)

Skrevet

Do'h, hun spurte jo om hva man kunne bruker når man IKKE brukte prevensjon..

men, du kan jo spørre lege om å få primolutt(??) De kan brukes dersom du har regelmessig mens, og du ikke er gravid

Skrevet

hehe, hva er PRIMOLUTT ??

Skrevet

Få deg en legetime og få deg piller som utsetter den! ikke noe problem i det hele tatt!!

God tur, og nyyyt en mensfri ferie!! Vet akkurat hvordan du har hatt det!!!

Skrevet

(??) var fordi jeg var usikker på om jeg skrev det riktig, og det gjorde jeg.

Primolutt er tabelettene man kan bruke for å utsette mensen

Skrevet

Så det er piller som har det formål å utsette mensen ? glimrende, da må jeg rett og slett få en legetime, hurra!!! :-D

Skrevet

Skjønner at det ikke var prevensjon du var ute etter, men om du vil kan p-plaster hjelpe. Det er også mildere en ppiller ettersom det funker mer direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...