Gå til innhold

Hordan ble du dumpet av din eks type/mann/samboer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr for 5 år siden. Plutslig en dag så ble det helt umulig og få tak i ham. Ikke tok han tlfèn ikke svarte han på meldinger eller mail. Jeg skjønnte faktisk ikke noe. Vi hadde hele tiden hatt det fint i lag og han hadde heller ikke sagt noe som tyden på at han ville gjøre det slutt..

Så for noen uker siden så fikk jeg plutslig en meling fra ham på facebook:

" du skjønner vel at det er slutt mellom oss"?? Denne meldingen fikk jeg alltså etter 5år...

EHHH...Jeg svarte at jeg skjønnte det og at jeg i løpet av denne tiden også har giftet meg og fått barn. Har ennda ikke fått svar tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud:S feig måte og gjøre det slutt på

Skrevet

Jeg fikk en e-mail. Han skulle på jobb i Nederland i 8 uker så fikk ikke sett hverandre på en stund. Han ble merkelig fraværende på tlf, svarte aldri på meldinger å var gørr sur. Spurte han flere ganger hva det var i veien men ble kjftet ut å DET VAR INGENTING!!! Yeah right.. Han traff en dame 6 uker før før han sa det til meg, sendte meg bare en mail at ting var skjedd der nede å det var slutt mellom oss. Han kom nå til å slå av tlf, så ikke noen hensikt i å ha den med seg lenger etc. Jada.. Å mannen (guttungen) nærmet seg 40...

Skrevet

Han hørtes helt blåst ut. Etter 5 år????

Herregud.

Jeg har vært "heldig" sånn sett. Har aldri opplevd at noen har gjort det slutt. Kunne nesten ønsket det noen ganger. Har drasset rundt på diverse fyrer aaaaaaltfor lenge før jeg har klart å manne meg opp til å gjøre det slutt.

Veldig mange ganger har typene fortsatt å ta kontakt lenge etterpå. Sprøtt. Det kunne jeg aldri gjort. Men jeg er ekstremt stolt av meg.

Skrevet

Jeg var sammen med en for 10 år siden. Vi hadde kjent hverandre i årevis, og var kjærester i noen få mnd. En dag han skulle komme og hente meg for han skulle ha fest, ringte han plutselig og gjorde det slutt på tlf. Og etterpå kom han og hentet meg likevel, for vi var jo venner, haha;p

Skrevet

Nå blei jeg vel ikke akkurat dumpa, men valgte å gjøre det slutt pga. ting han gjorde med viten og vilje. Men fant altså ut at eksen var narkoman, han var utro og som en eksta liten "bonus" var det menn han var utro med. Dette fant jeg ut fordi han ikke var smart nok til å skjule sporene, så sånn jeg ser det så blei jeg på en måte dumpa, selv om det var jeg som valgte å avslutte forholdet. Høres jo helt vilt ut, men utrolig nok sørget jeg vel og lenge over ham. Har da heldigvis funnet et langt bedre eksemplar.

Huff, nå blir jeg vel stemplet som forumtroll også, ser at enkelte er kjappe med den konklusjonen her inne. Men det er faktisk helt sant. Skammer meg veldig den dag i dag, både over ikke å ha sett tegnene og også at jeg faktisk brukte tid på å komme over idioten.

Syns den HI kom med var bra, "du skjønner vel at det er slutt?" Nei etter fem år uten å høre noe, trodde du vel alt var ok? Hehe, enkelte mannfolk altså.

Skrevet

Vel, he he... Ble dumpet av en fyr for 4-5år siden. Jeg forsto at det var et eller annet, tok det opp flere ganger og fikk til svar at alt var greit. Han sa også et eller annet om at han sleit men det hadde ingenting med meg å gjøre. Jeg er av den typen som velger å stole på det som blir sagt, og slo meg (mer eller mindre) til ro.

Så en kveld, etter at vi hadde langt oss ble det uutholdelig. Jeg tok det opp på ny, han ville vente med å snakke til dagen etter (akkurat som jeg fikk sove da... ehhh...). Nei, vi tar det nå sa jeg. Han sleit skikkelig med å formulere seg, og ut av mannen datt det følgende: Jeg har ikke de rette følelsene for deg. Jeg har mistet følelsene for deg. Jeg har ikke følelser for deg. Hvorpå jeg svarte: Det er greit, det er håndfast og det kan jeg forholde meg til. Han ble rar,stille og usikker (tror han hadde forventet sinne eller tårer...) og spurte om han måtte dra nå. Nei, men du tar med tingene dine og gir meg nøkkelen i morgen.

Det er det beste som har skjedd meg - at det forholdet tok slutt. Og jeg fortjente å føle hvordan det var å bli dumpet - for det hadde jeg ikke blitt før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...