Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 It feels good! Nå skal jeg ha 4 laange late uker hjemme! ) God ferie og gooooood sommer!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 God sommer!!! Blir det noe palmesus å høre på deg da? Eller blir det en ferie langt unna palmer?
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Takk! ) Vel, usikker på om det blir så mye sus fra palmene, men jeg hiver meg i bilen og kjører en laaaaang tur ut av landet hadde jeg tenkt. Jentetur for meg og eldste! ) Må bare få låne gps først, hehe Også blir det vel kald ferie på vestlandet etterhvert ;o)
Villa Perlesukker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Så deilig! Herlig med ferie. Kos deg masse Logger du helt av i 4 uker eller?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Kos deg med ferie, din heldiggris:) Heldig med været også nå
melkekua™ Skrevet 2. juli 2010 #8 Skrevet 2. juli 2010 Hehe ;-) Kos deg masse med ferie da! Her har vi nettopp begynt 4 uker ferie også. Såååå deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå