Gå til innhold

Hvor stor sparkesykke til ei jente på fire år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla skal få sparkesykke til fireårsdagen sin nå snart. Hun sier hun ønsker seg sånn med tre hjul på -altså litt bredere, men jeg synes de fleste sparkesyklene med tre hjul på virker ganske små. Vil ikke kjøpe noe som hun vokser fra med en gang. Og noen av de små har også maxvekt 20 kg. Hun veier 18.

Hvor stor sparkesykkel ville dere kjøpt til ei som fyller fire år? To eller tre hjul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok kjøp med 2 hjul til en 4-åring, tror jeg. De med 3 hjul er for de litt mindre. Mi jente på 2,5 år suuuuser avgårde på sin 3-hjuls ihvertfall, så vil tro en 4-åring er for stor til en slik, blir mer fart og mer utfordring med en 2-hjuls.

Skrevet

Noen flere? To eller tre hjul på sparkesykkelen? tror nok at det blir to hjul. Men vil jo ikke kjøpe noe som er for stort heller. Vanskelig dette...

Skrevet

2 hjul ville jeg kjøpt til en 4åring

Skrevet

Mye bedre med de med to hjul når hun er såpass stor, de med bremse bak på hjulet ;) Gutten var hadde med tre hjul fra han var to til han var ca 4

Skrevet

Ville absolutt kjøprt med to hjul. De med tre hjul er egentlig veldig vanskelige å bruke, for det er så lett at "sparkebenet" krasjer i ene bakhjulet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...