Gå til innhold

beste ammetåke historie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortell, fortell..

Sitter her med feber og ser ut på det fine væet, trenger sårt en latter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel ikke akkuratt kalles ammetåke, men er gravid og ganske vimsete om dagene.. kobler helt ut av og til.

Dette opplevde jeg altså for noen dager siden..

Jeg sto inne i en klesbutikk og kikket, så litt ned i bakken, altså jeg gikk fremover med hodet litt bøyd ned. Så stoppet jeg opp for en person forran meg holdt på å gå rett på meg. Hun stoppet også, og jeg trippet frem og tilbake for å komme meg forbi, men hun gikk alltid til samme side som meg, så jeg begynte å synes at dette var litt komisk og begynte å le høyt og vennlig til denne damen, og så opp på henne. Det viste seg alltså at denne damen var meg selv. Jeg sto forran en stoor søyle i butikken med speil over hele greia.. og den er plassert nesten midt i butikken så flere fikk det med seg. Jeg kom meg fort ut da ja...=)

Skrevet

Ammetåka er fin! Vanvittig distrè jeg da. Har glemt å skylle ut balsam av håret før jeg reiste på jobb. Synes håret luktet fantastisk den dagen, men brukte jo forferdelig lang tid på å tørke! Har også klart stykket å barbere kun 1 legg. Ikke noe krise sånn sett, men det så litt teit ut der vi satt på kafe å solte beina våre. Hehe.

Tidsbegrep gikk jo rett ut av vindu. 1 time for sent til alt mulig, å jeg er alltid punktlig. Hater å være sent ute.

Skrevet

Fikk meg ny mobil da snuppa ble født.. den kom ca 1 uke før jeg fødte.. med ok kamera og greier.. skyvetelefon..

Ca.1 uke etter så klemmer jeg den i koffertlokket da jeg tar ut vogna!! Grrrr....

Skrevet

For noen dager siden opplevde jeg ammetåke på sitt beste når jeg skulle koke egg til frokost.

Jeg gjør dette hver morgen; fyller kjele med vann og egg, setter den på induksjonstoppen og stiller timeren. Ventetiden tilbringer jeg i på nettet med surfing av nettavisene, så jeg har alltid et øre mot kjøkkenet og timeren.

Så for noen dager siden satt jeg altså her i stua med laptopen på fanget og ventet på den velkjente lyden fra kjøkkenet. Med ett synes jeg at jeg hadde ventet lenge og ikke hørt noe, så jeg satte kursen mot kjøkkenet for å sjekke ståa. Det var ingen kjele på kokeplaten, men jeg visste 100% sikkert at jeg hadde satt den på! "Spøker det her?" tenkte jeg mens jeg gikk til kjøleskapet for å hente nye egg. Og der var den! Jeg hadde satt kjelen med egg og vann til kok i kjøleskapet like greit. Lo litt for meg selv, ringte mannen og fortalte hva jeg hadde gjort, og surte om han ikke kunne komme litt tidligere hjem så jeg fikk meg en åpenbart tiltrengt hvil.

Skrevet

Dette skjedde for snart 4 år siden da førstemann var 2-3 måneder gammel; jeg og minsten skulle avgårde til helsestasjonen for kontroll og jeg begynte å få litt dårlig tid. Vi skulle gå dit (ca 15 min unna der vi bodde), hadde på forhånd puttet nøklene i jeansen, men jeg ble distrahert av andre årsaker. Da vi skulle gå kunne jeg ikke for mitt bare liv skjønne hvor jeg hadde gjort av nøklene ennå jeg endevendte lommene på jeansen, nada nøkler. Guttungen merka at jeg ble stressa og begynte å hylskrike, jeg ble enda mer stresset av dette og begynte å gråte av frustrasjon! (er den type menneske som hater å komme for sent til avtaler). Til slutt telte jeg til ti, pustet rolig og kjente i jeanslommene mine på nytt og der var jammen meg nøklene! Da jeg oppdaget dette brøt jeg ut i latter før jeg og guttungen hastet avgårde. Vi rakk avtalen så vidt det var ;)

Skrevet

Ei veninne var på kjøpesenteret med mannen sin rett etter 2 fødsel. Da satt minsten i bilstol i handlevogna, og den største på to år satt i det plastsetet på handlevogna.

De skulle gå hver sin vei for å gjøre ærend, for så å møtes igjen utenfor den butikken de sto ved. Begge foreldrene gikk til hver sin kant, og vogna med ungene sto igjen.

Det var ikke så mange minuttene de var borte, men mor ble litt stressa da hun skjønte at de sto helt forlatt.

Begge hadde trodd den andre tok med seg handlevogna.

Skrevet

Ler så jeg griner her! Av henne gravide som lo av seg selv i butikkspeilet. Noe så vittig :)

Skrevet

Hahaaha, så mye bra!

Ikke ammetåke helt enda her, man heller gravidtåke. Har TO ganger klart å kaste skittentøy i do, og ikke i skittentøyskurven som står ved siden av.

Skrevet

Jeg lå og halvsov og mannen min sa at vesla var sulten. "Men, hun ligger jo her og spiser"?? Sa jeg. Nei, jenta mi, sier min mann sier så mildt han kan "babyen ligger i sengen... "Ok, jeg var tydeligvis ikke helt med, bare en smule sår på brystene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...