Gå til innhold

Gravid og kvalm? Hva spiser du...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var gravid så hjalp det med ritz kjeks på sengekanten før jeg stod opp. Ellers så hadde jeg bilsykearmbånd(kjøpes på apoteket) som jeg også synes hjalp litt..

Skrevet

Når jeg var gravid så hjalp det med ritz kjeks på sengekanten før jeg stod opp. Ellers så hadde jeg bilsykearmbånd(kjøpes på apoteket) som jeg også synes hjalp litt..

Skrevet

Jeg klarte ikke spise noe annet enn isbiter og saftis de ukene det var verst. Noen dager klarte jeg 1-3 ritzkjeks fordelt i løpet av dagen.

Skrevet

For meg hjelper det å drikke vann og spise ting som smaker "friskt" som for eksempel eple og annen frukt

Skrevet

de 4 første mmnd spiste jeg kun ristet brød og drakk vann... så klarte jeg etetrhvert å spise vannmelon.

Skrevet

kjeks ville jeg bare spist om jeg ikke kastet opp., det er forferdelig å få i retur.

jeg levde på cola frem til midt på dagen. da var knekkebrød, druer, nøtter og loff eneste som føltes greit å spise litt av. epler også.

Skrevet

Saftis (helst lolipop) eller iiiskald agurd i tynne, tynne skiver.

Etter hvert fikk jeg også i meg spaghetti emd masse salt! Tonnevis med salt i kokevannet og masse rett på når jeg spiste også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...