Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Ikke spiser frokost når jeg ikke skal på jobb? Sitter timesvis ved pcen bare for å få tiden til å gå? Legger meg sent for å ikke begynne å tenke på idiotiske ting? ... Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 mulig jeg har sett forlite dr.phil. jeg skjønte ikke spørsmålet...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 kjenner meg i gjenn på 1 og 3 innimellom på 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå