mammsiTE3skjønneBarn Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Jeg er i uke 8 nå- har vært veeldig kvalm og uggen de siste 3 ukene... Men nå virker det som om det kansje letter litt er det vanlig at kvalmen kan slippe taket så tidlig??? hva er deres erfaring?
Aliena Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 I første svangerskap var jeg bare kvalm noen få uker. Husker ikke akkurat hvilken uke det ga seg, men ganske tidlig. I dette svangerskapet ser det ut til å lette litt nå i uke 16... Håper det gir seg for deg tidlig.
VirreVirre Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 ca 18 -20 er ganske vanlig hvis du er veldig dårlig. Dessverre. Du har all min sympati.
VirreVirre Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Sorry leste bare første linja Hvis du begynner å bli bedre, kan du jo håpe på at du blir bra om et par uker. Mange som sier det letter før uke 12!
Miss Snow Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Her sitter den fortsatt ganske godt i, og jeg er 20 uker til neste uke. Men det har blitt bedre ihvertfall, det er bare det at det er så lite som skal til før den kommer snikende. Men det er jo veeeeldig individuelt dette her da. Er du veldig plaga anbefales akupunktur av mange fastleger. Eventuelt kvalmestillende tabletter. Men da ville jeg heller testa akupunktur først. Greit med alle tabletter man kan slippe å ha i seg mens man er gravid liksom
Fomle84 Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 I mine sv.skap slapp kvalmen taket rundt uke 11... Var mye dårligere med nr. 2 enn med nr. 1, men var uansett deilig når den slapp taket og jeg kejnte meg "frisk" igjen : )
Galskapens overhode Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 nr 1 slapp det taket uke 14 nr 2 slapp det taket uke 20 nr 3 nå har jeg bare vært kvalm 1 uke fra uke 6-7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå