Piipii Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Hva skal jeg lage. Alle skal ha med det de skal grille selg, men håpet at dere kunne komme med tips til hva jeg skal ha som tilbehør. Hva er et must liksom:)
LadyLuck & Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 salat potetsalat ris (?) sauser og dressinger brød/hvitløksbrød grønnsaker (rå og grillet) mais sopp etc
MadamMim Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Vi pleier ofte å ha kokte (u-skrelte) nypoteter til, vi! Det pleier å bli populært - og kanskje folk synes at det er litt uvanlig med kokte poteter til grillmat..? Serverer med kryddersmør til, nydelig når det smelter over den oppskjerte, varme poteta på tallerknen... Mmmmmmm - sulten nå, ja!
Piipii Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2010 mmmmh supert, nå ble jeg også sulten haha
It's all about me Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Jeg pleier altid å lage en pastasalat som passer til det meste: Pastaskruer Majones LettRømme Purre. Pepper Enkelt og godt. Mengdene må smakes til selv )
LadyLuck & Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 og ikke glem det klassiske pølse tilbehøret rå løk stekt løk argurkmix ketsjup og sennep (gjerne både vanlig og grov sennep) Og gode gamle HP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå