Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Vet det skrives Libero, men uttaler dere e'en? Alt en skal lure på i varmen
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Det uttales jo som det skrives, men en legger ikke noe spesielt trykk på e'en.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Det kommer ann på om du snakker om en bleie eller en fotballspiller ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå