Gå til innhold

Går du med kjole til hverdags om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid bare gått i bukser og føler meg veldig oppdressa selv med en casual kjole. Tør dere å gå med kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker sommerkjoler. Nå som det er så varmt går jeg i lette sommerkjoler hver eneste dag :)

Har lave sandaler da, og føler meg ikke spesielt pyntet i det hele tatt. Men bukser blir veldig svett midt på sommeren synes jeg, så da blir det kjole eller skjørt.

Bruker gjerne sommerkjoler i friske farger, og både lange og korte skjørt.

Skrevet

Jeg bruker kjoler hele tiden jeg. Bruker jo kjoler som er litt tonet ned da. ER ikke så mye paljetter og glitter. Men elsker kjoler.

Kjoler ser ikke oppdresset ut hvis man toner ned valg og tilbehør. Det er litt uvant i startet men bare prøv så skal du se det er deilig:)

Skrevet

Jeg prøver å gå mer i kjoler å skjørt.. Synes også at det kan se litt dolla opp ut, men når jeg virkelig skal ut så ser man godt forskjell selv om det er den samme kjolen..

Synes det er godt å gå i kjoler å skjørt selv om det ikke er like praktisk hele tiden.

Skrevet

går ikke så mye i kjole, men går mye i skjørt

Skrevet

går mye i blomstrete sommerkjoler til knærne eller fotside kjoler på sommeren, spesielt godt nå som jeg er høygravid og kan også tenke meg det er deilig etter planlagt ks, så man slipper den buksekanten rundt sår/plaster :)

bruker som regel kjoler med spagettistropper så da slenger ejg gjerne en singlet under og flipflop's på beina :)

bruker også noen kortere kjoler og da slenger jeg på meg en tights under :)

skjørt engang i blandt :)

skal jeg pynte meg med kjoler til fest og morro er kjolene gjerne i litt bedre stoff og ensfargede, sorte evt grønne (favoritt fargene mine)

Skrevet

Går i kjole i dag. Gjør ofte det, uten at det er å pynte seg.

Skrevet

Det hender jeg tar på kjole, men ikke så ofte. Jeg er mye friere til "å herje" med ungene i bukser. Kjoler fungerer greit om man bare skal sitte eller spasere på en vei ol. Til fotball, klatring, turning med ungene osv er bukser mye bedre.

Skrevet

Bruker skjørt hele sommeren, det er så deilig! Og kjoler noen ganger, har sverget at jeg skal bruke mer kjoler. Bruker flip-flops som regel, og det ser veldig casual ut :)

Skrevet

jeg bruker bare skjørt og kjole når det er varmt, men har forskjellige til hverdag og fest da. hverdagskjole er billigere og ett lettere stoff og lysere mer nøytrale farger.

Skrevet

Føler meg litt jålete i kjole, men det er jo behagelig, så har det innimellom på sommeren. Helt enkle kjoler i bomull, type HM, Vero moda e.l Jeg har mye tatoveringer, så må bruke enkle, nedtona kjoler, ellers ser jeg litt "juletre" ut, haha! Ingen småblomstrete, romantiske kjoler på meg ihvertfall!

Skrevet

der er jeg enig, blomstrete kjoler med spagetti stropper og masse fargerike tatoveringer ser ikke så bra ut..

Skrevet

Hehe, nei. Mine er bare black'n'grey, men likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...