Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tre uker siden vi hadde sex! Vi er et ungt, ungt par uten barn. Hvordan skal det gå ann?!? Det er samboeren som bestandig er så "trøtt å sliten"...

Har snakket om det uttalige ganger. Og han lover bot å bedring. Nå vurderer jeg sterkt å gå ifra han. Hva mener dere?? Sex er en stor del av et forrhold. Jeg kommer meg ikke unna tanker om sex uansett hvor glad jeg er i han..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sex kan være en stor del av et forhold, men det er vel ikke ALT??

Tre uker er ingenting, kjære deg. Det går opp og ned i sexlivet som veldig mye annet i livet og forholdene våre.

Desto mere mas fra deg, desto værre blir det for samboeren din. Har du tenkt på den? Prestasjonsangst? Ingenting gjør det vanskeligere for en mann å få den opp, enn når han føler seg presset.

..men helt ærlig.... tre uker uten sex, TRE uker, og du vurderer å gå fra han? Da kan dere ikke ha vært sammen lenge?? Er dere prøvere? Siden du er her inne, mener jeg?

Istedenfor at HAN skal være den som må gi deg sex, hvorfor kan ikke du være den som kan gi han "sexfri" en liten stund da? Kanskje han bare ér sliten? Hvordan hadde du hatt det dersom du hadde vært utslitt og mannen hadde mast og tatt opp sex-temaet igjen og igjen? Hadde vel ikke følt deg noe særlig da?

Skrevet

Du skjønner ikke. Det har alltid vært sånn. Vi har vært sammen i tre år. De første mnd av forrholdet var han jo selvsagt gira. Men det ble med det.

Ellers har vi hatt en del diskusjoner ang. temaet. Det er ikke "bare tre uker" for min del, da det var "bare" 19dager mellom sist vi hadde sex også! det har også gått 6mnd på det lengste! Så det er ikke bare grunnet disse tre ukene jeg vurderer å gå ifra han. Dette tærer en del på selvtilliten min. Jeg er en dame som er veldig glad i sex. Og jeg klarer bare ikke å være i et forrhold med en som ikke har samme syn på det som meg. Selvsagt må jeg takle at det går opp å ned med sex som alle forrhold. Men jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å tenke på andre menn.. Dessuten så maser jeg ikke. Kommer bare med små bemerkninger en gang iblandt..

Det har hendt at jeg har blitt rasende også ja. Skal ikke legge skjul på det..

Jeg hadde iallefall følt med bedre om det var HAN som hadde maset. For da får jeg iallefall bekreftet at han vil ha meg! Noe jeg ikke får nå..

Skrevet

Haha! Jeg har ikke hatt sex på 3 mnd. Orker ikke bare sånn som ting er nå....

Men du, hva gjør du her på en babyside om du ikke har barn?

Skrevet

Vi har vært prøvere. Men det blir jo ikke så mye prøving når man IKKE HAR SEX! Jeg blir gal! Så nå har vi en "pause" fra "prøvinga", da jeg ikke er sikker på om jeg vil mere.. Har ikke informert samboeren min om at jeg muligens vil gå ifra han. Men regner med at han ikke blir overrasket.

Uansett så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd å få han til å tatt rosenrot (skal hjelpe på energi) Fått han til å begynne å trene, spise sunt, sove nok ( altså legge oss tidligere) kledd meg i sexy undertøy (uten noen respons) Husker jeg stilte meg i en sexy svart nattkjole og svarte strømper, stilte meg i soveromsdøra å spurte om han kom snart. da lå han på sofaen å sa "ja, kommer snart" Tiden gikk, å jeg lå kanskje dær i 30min å venta.. Da ble jeg rasende, gikk ut på stua å spurte hva som foregikk.. Nei han skulle "bare" se ferdig programmet på tvn først!!!!!!!!!!!!!!!! Tror dere jeg følte meg sexy eller??!? Nei ellers takk.....

Skrevet

Om jeg så tidlig som i løpet av de første 3 årene hadde hatt en periode på 6 mnd uten sex uten noen spesiell grunn hadde jeg sagt takk for meg for lenge siden. Ja, selv nå etter 20 år hadde jeg ikke akseptert så lang tid uten sex. Noen uker, kanskje en mnd ja, om det er noe spesielt, men 6mnd...?

Skrevet

snakk med ham, og ikke gi det med "det er ingen ting"

Kanskje han føler sex som press og plikt etter dere var prøvere??

Skrevet

Vell, han slet med sår da. Så det er jo litt forståelig.. Men når han var "frisk" nok til å ha sex, så runket han heller.. Sånn fungerte det i ca 6mnd. Selv om det var han som var sår, så var jeg helt frisk forde. Han kunne ha gitt meg litt tilfredstillelse forde. Krangla mye om det også.. Nei alt som har med sex å gjøre er bare helt....ja, hva skal jeg si... Ødelagt!:(

Skrevet

Hver gang jeg snakker med han så lover han bot å bedring. Også fungerer det kanskje fint i en ukes tid, men så er det tilbake til normalen:(

Jeg roser han eksrta etter sex også, sånn at han skal få "smaken" på det liksom. Men til ingen nytte.. Kan heller ikke påstå at sexen er spesielt bra da jeg bare føler meg feit å stygg. Han gjør ikke akkurat noe for at jeg skal føle meg sexy..

Skrevet

da høres det jo egentlig ut som om du allt har bestemt deg, men fisker etter bekreftelse fra folk som absolutt ikke har noe med saken å gjøre

(ikke støtende ment)

Skrevet

Men det er så vanskelig!:s Jeg elsker han jo.. Tror jeg... Men jeg vet ikke om jeg kan leve med dette.:s Han er jo egentlig en fantastisk fyr.. Men jeg tror ikke jeg er forelsket. Ingen andre som har vært i en sånn situasjon da? :s

Skrevet

Da må du spørre deg selv

elsker du denne mannen. altså allt ved han?

eller elsker du tanken på å ikke være alene, du føler deg trygg, som med en bestevenn?

Skrevet

Noen ganger elsker jeg alt ved ham, andre ganger missliker jeg masse.

Det har alltid gått opp å ned med oss. Men for meg personlig har det aldri gått så dårlig mellom oss inne i hodet mitt. Det er ikke kjefting eller noe sånt. Men jeg har bare masse tanker inne i hodet mitt: hva om, hvist, hvem hvor... Har jo en xflamme som virker veeldig fristende også. Dette gjør jo ikke saken bedre heller. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...