vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 Kom til uke 7, og hadde sett liv på ultralyd dagen før, men sånn er det vel noen ganger.. Håper på at det klaffer fort neste gang og at april blir vår måned Skal jeg foressten regne første blødningsdag som første dag i ny syklus..?
LoveInMyTummy Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Hei! Det samme skjedde med meg i uke 8. Var på UL på mandag og det var liv, dagen etter så fikk jeg magevondt og ny blødning. Da var det ikke liv på UL. Fikk utskrapning ca 1 uke etterpå. Jeg regner utskrapning som første dag i ny syklus. Tenker at de fleste regner med første blødningsdag. Lykke til med prøving!
Tøvsjura Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Uff så trist Opplevde selv en abort i 12.uke for snart 5 uker siden, ufattelig vondt og trist! Du skal forresten regne første blødningsdag som første dag i syklusen har jeg hørt Selv er jeg 4 dager over ikm. Null tegn på TR og negative tester
Jenny251210 Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Vims: Jeg hadde en blødning i uke 7 dagen etter vi hadde sett hjertet slå. Og jeg mista ikke. 14 uker på vei nå, og alt er bra. Blødning er ikke ensbetydende med å miste
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2010 Neida.er klar over det, men har hatt kraftig blødning siden onsdag og det pågår fortsatt, så kan ikke tenke meg noe annet enn at jeg har mistet.. Det hadde kanskje ikke du? Jeg hadde litt sporblødning i forkant av UL så det var derfor jeg ville sjekke det ut - og det mente gyn at var innenfor det som var normalt i et svangerskap. Legen min ville likevel at jeg skulle sjekke det på UL da så skal bestille time i morra, men har ingen forhåpninger om at det er liv denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå