Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #1 Skrevet 2. juli 2010 fyller 30 neste uke.. de to siste mnd har jeg slanket meg 7 kg, brukt selvbruning, farget håret blank svart og bleiket tenna. krise sier du.. he he.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #2 Skrevet 2. juli 2010 Om du begynner med krise allerede ved 30 vil du få det hardt etter hvert. Ved 30 er jo livet knapt nok begynt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #3 Skrevet 2. juli 2010 Ingenting er bedre enn å entre 30 åra:) Velkommen skal du være!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #4 Skrevet 2. juli 2010 Sort hår er skummelt...Gjør en ofte eldre...Bare så det er sagt.Langt hår bør også holdes "Luftig" evt oppsatt ) ELlers så er jeg selv godt på vei inn i siste halvdel av 30, og jeg koser meg med alderen, og det POSITIVE med å bli eldre, trygger på seg selv, nyter godt av aller erfaringer man ahr på godt og vondt, og opplever at jeg fysisk sett ALDRI har vært bedre ) Trener og spiser sundt, må JOBBE mer for kroppen nå,men det er jaggu DEILIG og kjenne hvor flink kroppen er til takle press og utfrodringer...Og litt kult og se at jeg kan slå mange tenåringer og 20 åringer i mange idretter om jeg vil ) At jeg er mye bedre "stand" enn de på mange måter ) Synes derimot det er synd at de som ser "smashing" ut som 20 åring ikke gjør noe for å bevare det lengst mulig, selv om de ikke trenger det der og da...Soler seg mindre, slutter og røyke, drikker litt mindre, TRENER litt og prøver og spise sundt..Hvorfor vente til man MÅ..Da er det slitsomt og sette i gang..Men fullt mulg ) Men mange har jo ikke tålmod til å vente på resultat om forfallet får begynt før man tar seg i nakkeskinnet... 30 er de nye "tenårene",- tro du meg )
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Jeg har et par år igjen, men jeg gleder meg til å entre 30-årene!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 skrev det med litt ironi da.. må faktisk vise legitamasjon på polet, så er ikke så krise. men jeg begynte å tenke på alle tingene jeg har gjort siste mnd, så høres det jo liit desp. ut :-p men jeg har aldri sett bedre ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå